Trekhaak Clubman Cooper

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
machielp
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Trekhaak Clubman Cooper

26 jul 2010, 21:06

Hoi,

Er is reeds het een en ander geschreven over een trekhaak onder een mini clubman cooper maar misschien dat iemand nog wat nieuwe feitjes weet. Mijn vrouw wil onder haar clubman een trekhaak laten monteren maar de bedragen die ze tot nu toe te horen kreeg was 1300 euro bij de dealer tot 952 en 786 euro bij de bandenhandel. Wat mij niet helemaal duidelijk is moet er nieuwe software worden ingelezen en kan dat ook buiten de MINI dealer om? Moet er een gat in de bumper worden gemaakt?Graag hoor ik van jullie.

Groetjes,
Peter
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jul 2010, 21:20

Volgens mij hoeft er niet een gat in je bumper. En er moet inderdaad nieuwe software geladen worden voor de aansturing van de verlichting e.d. Ik zou naast de dealer niemand weten die dat zou kunnen doen, maar mss zijn er mensen die daar wel een adresje voor hebben. persoonlijk zou ik het bij de dealer laten doen.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Exterieur”