Verschillende merken banden aan te raden??

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Bashjuh
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

19 jun 2011, 21:42

Oké, dat is wel chic ja! :D

Dan kan ik mn velgen daar ook wel ff heen brengen om te fixen en wit te spuiten! Ik had van een vriend van mij gehoord dat hij wat minder goed was geholpen, maar dat zal dan wel een one of a kind zijn geweest!
Sigurvinson
Nieuw Lid
Nieuw Lid

04 jul 2011, 22:47

Heb nu 5star spooler velgen op de Mini One D (03/2010) en zou die kunnen vervangen door bijna nieuwe Bridge Spoke R94 (16' dus maatje groter) velgen. Kan dit zomaar of moeten er in de garage of bandencentrale extra technische ingrepen gebeuren met extra kosten tot gevolg? Iemand ervaring mee?
JorisD
Be Mini
Be Mini

04 jul 2011, 23:02

Sigurvinson schreef:Heb nu 5star spooler velgen op de Mini One D (03/2010) en zou die kunnen vervangen door bijna nieuwe Bridge Spoke R94 (16' dus maatje groter) velgen. Kan dit zomaar of moeten er in de garage of bandencentrale extra technische ingrepen gebeuren met extra kosten tot gevolg? Iemand ervaring mee?
Kun je voor zover ik weet gewoon vervangen zolang het OEM-velgen zijn:) In andere gevallen kan de naaf nog weleens een klein beetje verschillen geloof ik...
Afbeelding
Sigurvinson
Nieuw Lid
Nieuw Lid

04 jul 2011, 23:18

JorisD schreef:
Sigurvinson schreef:Heb nu 5star spooler velgen op de Mini One D (03/2010) en zou die kunnen vervangen door bijna nieuwe Bridge Spoke R94 (16' dus maatje groter) velgen. Kan dit zomaar of moeten er in de garage of bandencentrale extra technische ingrepen gebeuren met extra kosten tot gevolg? Iemand ervaring mee?
Kun je voor zover ik weet gewoon vervangen zolang het OEM-velgen zijn:) In andere gevallen kan de naaf nog weleens een klein beetje verschillen geloof ik...
Daar zal ik zeker op toezien. Sinds ik het hier gepost heb, twijfel ik of het wel degelijk de Bridge Spoke velgen zijn; ze lijken zoveel op de Park Lane velgen ... (of zijn dat dezelfde??). Sorry maar ik ben maar een leek en vrij recent mini-eigenaar en rijder.
Marcel Always Open
Cabrio-King

05 jul 2011, 07:38

wheelguide : http://libraryofmotoring.info/facts/wheels/
kan je het fotootje erbij zien.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Exterieur”