Besten,
Ik heb vorige week bij een mede forumganger een JCW uitlaat sierstuk gekocht. Gister heb ik van mijn R50 One het sierstuk afgehaald, maar nu blijkt het JCW sierstuk niet op de pijp te passen.. Die diameter van de pijp is te groot voor de vernauwing die het JCW sierstuk heeft.
Iemand een idee of tips hoe ik dit passend kan maken?
JCW uitlaat sierstuk
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je een r50 hebt moet je toch dat rare eindstuk eerst verwijderen alvorens je er iets van een andere tip op kan zetten.
Zover ik weet moet je er ongeveer 2 cm afhalen. Tekening kan ik zo snel even niet googlen. Mijn garage heeft dit destijds ook gedaan voor de tip van mijn oude One.
Op de website bij Beek dat ze een verloop hebben.
Dit is voornamelijk als je een S uitlaat hebt (dan wel met dunne pijpjes)
Zover ik weet moet je er ongeveer 2 cm afhalen. Tekening kan ik zo snel even niet googlen. Mijn garage heeft dit destijds ook gedaan voor de tip van mijn oude One.
Op de website bij Beek dat ze een verloop hebben.
Dit is voornamelijk als je een S uitlaat hebt (dan wel met dunne pijpjes)
- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Gewoon een stukje van pijp afhalen en de jcw tip er op lassen. Heb ik in het verleden ook gedaan en dat gaat prima.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bij een playmini zit het eindstuk vast, die moet je er dan af slijpen en dan het JCW erop lassen..m-dejong schreef:Waarschijnlijk ga ik nog een Playmini uitlaat aanschaffen, en zet ik daar de JCW tip op.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors