Immitatie S-Spoke of originele?
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maak je nog al eens handrembochtjes? Dan zou ik zéker voor origineel gaan of goede A-merk velgen!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
De prijs van die imitatie lijkt mij wat aan de hoge kant, maar verder zou ik zeggen neem de imitatie, en in het zeldzame geval dat er 1 beschadigd koop je gewoon een nieuwe. Voor het geld dat je uitspaart kun je zeker 4 losse imitatie velgen kopen. Ik zou eerder wat extra geld investeren in goede banden met veel grip, en daar zijn juist de prijsverschillen tussen de echte troep en topkwaliteit relatief klein.
En als het toch kwaliteit moet zijn neem dan een A-merk als OZ, BBS(als nog te krijgen, zijn bijna falliet),kahn enz.. De originele wielen worden door bmw/mini ook maar ingekocht, en wie weet waar die vandaan komen. De reden dat BBS bijna falliet is komt dat volkswagen/audi het contract heeft opgezegd en overgestapt is naar een goedkopere leverancier (Chinees ?)
Mijn "huisleveracier" heeft ook nog een aanbieding (geen topkwaliteit velgen,wel nieuw) van een set 17" inclusief banden voor 750 euro die ook voor de mini verkrijgbaar zijn !
[web]http://www.hespo.nl/aanbiedingen/id706_hespo.html[/web]
En als het toch kwaliteit moet zijn neem dan een A-merk als OZ, BBS(als nog te krijgen, zijn bijna falliet),kahn enz.. De originele wielen worden door bmw/mini ook maar ingekocht, en wie weet waar die vandaan komen. De reden dat BBS bijna falliet is komt dat volkswagen/audi het contract heeft opgezegd en overgestapt is naar een goedkopere leverancier (Chinees ?)
Mijn "huisleveracier" heeft ook nog een aanbieding (geen topkwaliteit velgen,wel nieuw) van een set 17" inclusief banden voor 750 euro die ook voor de mini verkrijgbaar zijn !
[web]http://www.hespo.nl/aanbiedingen/id706_hespo.html[/web]
Onze sponsors