Ik twijfel nog steeds een beetje. Iemand die mij kan over halen het wel of niet te doen. nadelen vs voordelen.
Gr,
PP
Driving Lights
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Da weet ik. Het is meer dat ik zelf nog twijfel. Heb al heeeeeel veel foto's bekeken maar al die minitjes zijn allemaal steeds natuurlijk net iets anders dan de mijne. Kleur, striping, aerokit enz. Maar ik neig wel naar JA hoor.
Vind ze leuk staan en een dikke DOT licht erbij vind ik ook wel leuk. Heb al zitten kijken naar lampjes +30% van osram. Hoe meer licht hoe beter. Want ze worden op groot licht gezet toch. Er worden geen andere schakelaars in de auto gebouwd??
Voor de mensen die ze hebben. Hoeveel meer licht geven ze met grootlicht? Iets meer of echt flink meer?
Ja kan er iig gemakkelijk andere lampjes in draaien heb ik gezien. H3 55W 12V.
Gr,
PP
Vind ze leuk staan en een dikke DOT licht erbij vind ik ook wel leuk. Heb al zitten kijken naar lampjes +30% van osram. Hoe meer licht hoe beter. Want ze worden op groot licht gezet toch. Er worden geen andere schakelaars in de auto gebouwd??
Voor de mensen die ze hebben. Hoeveel meer licht geven ze met grootlicht? Iets meer of echt flink meer?
Ja kan er iig gemakkelijk andere lampjes in draaien heb ik gezien. H3 55W 12V.
Gr,
PP
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ik zit ook al een tijdje te dubben of bij Martin of bij de dealer. Kosten incl montage € 500, is niet niks natuurlijk.
Originaliteits-freak ben ik ook maar dat kost je wel euri's( zucht)
Overigens je moet het wel doen hoor, zal super staan bij je MINI. Succes.
Deze heeft
de smaak goed te pakken

Originaliteits-freak ben ik ook maar dat kost je wel euri's( zucht)
Overigens je moet het wel doen hoor, zal super staan bij je MINI. Succes.

Deze heeft

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zojuist besteld
, Vrijdag montage yes yes yes. Nu wordt het wachten wachten en nog maar eens wachten. Ik snap niet hoe die R56 eigenaren zo lang hebben kunnen wachten op hun wagentje. Vroeger als ik lang moest wachten ging het plaatje van Bert en Ernie aan met de titel het wachten duurt zo lang. Nu maar eens ff zoeken naar dat plaatje 

Zo ongeveer moet het eruit zin. minus aero bumper, striping , JCW velgen, JCW remmen en JCW stoelen.
Nog ff geduld dus......

Zo ongeveer moet het eruit zin. minus aero bumper, striping , JCW velgen, JCW remmen en JCW stoelen.
Nog ff geduld dus......
Laatst gewijzigd door PPCS op 26 feb 2007, 13:59, 2 keer totaal gewijzigd.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
I Know
. Maarre wilde t daar laten doen en heb wel een redelijk prijsje er uit gesleept. Zal ff fototje posten die ik gekregen heb van een parklane met lights.
Wel leuk t weekend op de auto van een vriend van mij 205 peugeot verstralers gemonteert. T' was wel te doen inderdaad met relais enz. Werkt nu prima. Maarre in mijn wagentje vind ik t beter dat de dealer t ff helemaal goed doet. Moeten schijnbaar ook andere gasveren op de klep, anders gaat ie niet goed meer open schijn icm met xenon en driving lights
Gr,
PP

Wel leuk t weekend op de auto van een vriend van mij 205 peugeot verstralers gemonteert. T' was wel te doen inderdaad met relais enz. Werkt nu prima. Maarre in mijn wagentje vind ik t beter dat de dealer t ff helemaal goed doet. Moeten schijnbaar ook andere gasveren op de klep, anders gaat ie niet goed meer open schijn icm met xenon en driving lights

Gr,
PP
Onze sponsors