zo goed als nooit, in ieder geval niet op de openbare weg, ik vind het er meer grappig uitzien.
Twee keer echt misbruikt gebruikt.
één keer achter een prius die bleef kleven achter mij, zelfs nadat ik op de rechter baan ging rijden. Andere keer had een gozer in een witte X6 bedacht dat hij z'n asbak kon legen op de snelweg op het moment dat hij mij kwam inhalen. beide keren was het avond en rustig op de weg.
het risico dat je gepakt wordt is altijd groot, dus houd jezelf in toom.
Politielichten in de grill
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Strobes is toch gewoon leuk. Schakelaartje onder je middenconsole, draaitje naar voren en er is licht.
Heb nu weer gewoon witte strobes, maar had op de zwarte R56 blauwe leds.

Heb zo geen bewegend beeld, maar je ziet de led strip hier wel zitten (dat lchtgrijze
).
Heb nu weer gewoon witte strobes, maar had op de zwarte R56 blauwe leds.

Heb zo geen bewegend beeld, maar je ziet de led strip hier wel zitten (dat lchtgrijze

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Als je doet moet je ze gewoon in je koplampen hebben en niet in die kleine
stadslichtjes, dat reflecteert niet.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- MrSmith
- Be Mini
Bericht
Je hebt gelijk! maar denk dat veel mensen dit btje zonde vinden om in de koplampen te gaan boren enzo. Als ik het echt zou willen, had ik het idd weggewerkt in mijn grill en/of koplampen.the blue lobster schreef:Als je doet moet je ze gewoon in je koplampen hebben en niet in die kleine
- Bashjuh
- Nieuwsgierig
Bericht
vanaf de bedieningsunit: één (waarschijnlijk rood) draadjes naar de accu (liefst met zekeringetje), één (waarschijnlijk zwart) draadje naar de carrosserie (min aansluiting), en de andere draadjes (waarschijnlijk met clipaansluiten) in de lampjes klikken.
Het enige wat lastig kan zijn is het bedieningskastje in de auto te monteren, en de draden naar de grill te trekken.
Zoals beloofd, ik zal 't weekend even foto'tje maken van hoe t bij mij aangesloten zit. Voor het aansluiten is echt geen elektrotechnische kennis nodig hoor.m-dejong schreef:Heb ze binnen, nu nog zien te monteren en aan te sluiten.
vanaf de bedieningsunit: één (waarschijnlijk rood) draadjes naar de accu (liefst met zekeringetje), één (waarschijnlijk zwart) draadje naar de carrosserie (min aansluiting), en de andere draadjes (waarschijnlijk met clipaansluiten) in de lampjes klikken.
Het enige wat lastig kan zijn is het bedieningskastje in de auto te monteren, en de draden naar de grill te trekken.
Onze sponsors