Trekhaak voor Mini Cooper 11-2002

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Tjeert
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Trekhaak voor Mini Cooper 11-2002

12 apr 2013, 10:05

Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een mooie rode mini met wit dak, een plaatje al zeg ik het zelf.....
Graag willen we onze beide fietsen kunnen vervoeren en zijn daarom op zoek naar een trekhaak voor onze mini. Auto is van 11-2002. Heb eerdere topics doorgelezen voor advies maar kom er nog niet helemaal uit.
Heb ook al veel navraag gedaan bij plaatselijke garages, maar telkens weer andere verhalen/adviezen. Wie kan mij van goed advies voorzien. Welke merken en types trekhaken zijn voor onze auto geschikt en hoe zit het met de bedrading ? Verder vraag ik mij af of de montage zelf is te doen of dat dit beter kan worden uitbesteed en welke adressen dan goed en betrouwbaar zijn.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 apr 2013, 10:56

Misschien is het handig als je eerst verteld wat voor Mini je hebt want een rode is wel een erg ruim begrip
Tjeert
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Gegevens auto

12 apr 2013, 11:28

Gegevens auto: Mini cooper, is van november 2002, benzineuitvoering, geen reserveband, geen parkeersensoren. Wel boordcomputer.
Model heeft achteruitrijlicht in het midden van de achterbumper, uitlaat aan de rechter kant, model R50 ??
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 apr 2013, 11:42

Er zijn dragers speciaal voor hatchbacks, dan heb je geen trekhaak nodig. Even langs de Halfords rijden en daar kunnen ze je er alles over vertellen.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Tjeert
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Halfords

12 apr 2013, 12:23

Zoiets elders ook al gelezen, maar het schijnt dat er dan gaten in de bumper moeten worden aangebracht ???
Marcel-E
4 op een rij!
4 op een rij!

12 apr 2013, 13:32

Halfords heeft inderdaad de montblanc en Thule fietsdragers die je zonder gaten en schroeven kunt monteren, heb er ook wel eens naar gekeken maar kreeg er toen een leaseauto naast die een trekhaak heeft. Ik weet dus niet zeker of deze voor een mini beschikbaar is. Checken is de moeite waard.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 apr 2013, 13:38

Heb net even gekeken voor je maar keuze zat hoor kijk maar even op deze site

http://www.thule.com/fitguide/default.a ... &Market=NL

Ik heb fietdragers ingevoerd
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 apr 2013, 13:42

Hoef je geen gaten voor te maken. En idd, het aanbod is gigantisch
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Marcel-E
4 op een rij!
4 op een rij!

12 apr 2013, 14:18

ik weet niet om wat voor fietsen het gaat, maar wanneer het om een damesfiets gaat moet je in de meeste gevallen even een accessoire bijkopen om een rechte framebuis te maken. Wanneer je voor een model met goot kiest is dit weer niet nodig.

Lijkt me een prima optie! Leuk dit, ik ga er ook even naar kijken want ik ga mijn leaseauto kwijtraken op termijn.

Terug naar “Exterieur”