ieder gelukkig zijn eigen smaak, anders rijden we met zn allen in de zelfde Mini rond.
Ik ben zelf voorstander van OEM producten maar ja dat ben ik.
De kenteken leds komen erin, en als ik het zat ben zetten we de oude er weer in terug.
in ieder geval bedankt voor de informatie, het zijn complete units geworden.
Nu nog op zoek naar een link om de chromen grill te vervangen voor een zwart exemplaar.
LED kentekenverlichting
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Was maar een geintje naar Daiel hoor
Die zwarte grill rand kan je gewoon bij de stealer bestellen kost maar een paar tientjes. En ja gewoon doen wat je mooi vind, zoveel mensen zoveel smaken toch?
En anders ff op hier kijken staat het ook bij
http://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteil ... spid=49645" onclick="window.open(this.href);return false;

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: LED kentekenverlichting
minimblik schreef:ieder gelukkig zijn eigen smaak, anders rijden we met zn allen in de zelfde Mini rond.
Ik ben zelf voorstander van OEM producten maar ja dat ben ik.
De kenteken leds komen erin, en als ik het zat ben zetten we de oude er weer in terug.
in ieder geval bedankt voor de informatie, het zijn complete units geworden.
Nu nog op zoek naar een link om de chromen grill te vervangen voor een zwart exemplaar.
Was maar een geintje naar Daiel hoor

En anders ff op hier kijken staat het ook bij
http://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteil ... spid=49645" onclick="window.open(this.href);return false;

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- minimblik
- 4 op een rij!
Bericht
De dealer Maaral kan al geen zwarte grill bestellen! Goed begin met een dealer zeg ik zo..
Iemand een goede suggestie voor de zwarte grill?
Iemand een goede suggestie voor de zwarte grill?
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Meen je dat serieus? Kunnen ze daar niet eens een aerogrill bestellen?...
bel maar even naar Van Poelgeest in Amstelveen, die weten het wel.

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- minimblik
- 4 op een rij!
Onze sponsors