Van chroom naar zwart, hoe?

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Van chroom naar zwart, hoe?

15 jun 2015, 11:19

als het extra ringen zijn gewoon laten spuiten
100 euro alle vier (rond die prijs)
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Van chroom naar zwart, hoe?

15 jun 2015, 15:03

kleur van de auto lijkt mij inderdaad mooier op zo'n lichte auto anders krijg je zo'n panda look
Afbeelding
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Van chroom naar zwart, hoe?

15 jun 2015, 19:21

X2 in kleur van auto laten doen
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Van chroom naar zwart, hoe?

15 jun 2015, 21:07

speedy schreef:kleur van de auto lijkt mij inderdaad mooier op zo'n lichte auto anders krijg je zo'n panda look
:{ :mrgreen: :()
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Van chroom naar zwart, hoe?

15 jun 2015, 21:07

Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Van chroom naar zwart, hoe?

15 jun 2015, 21:08

Casper schreef:
speedy schreef:kleur van de auto lijkt mij inderdaad mooier op zo'n lichte auto anders krijg je zo'n panda look
:{ :mrgreen: :()
Mijn panda krijgt nu zelfs zwarte vlekken op de zijkant net als een echte panda :mrgreen:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Van chroom naar zwart, hoe?

15 jun 2015, 21:08

post is goede foto dan
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Van chroom naar zwart, hoe?

15 jun 2015, 21:11

speedy schreef:post is goede foto dan
hij staat nog steeds bij de schadehersteller de velgen zijn nog niet binnen de rest is helemaal af en gemonteerd maar zonder velgen rijd hij niet :lol:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Rob C.
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 apr 2015, 21:00

Re: Van chroom naar zwart, hoe?

16 jun 2015, 15:02

OK, ik heb een indruk van de mogelijkheden. Dank daarvoor!
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Van chroom naar zwart, hoe?

24 jun 2015, 19:15

Koplamp en achterlicht ringen in kleur spuiten als ook de tankdop koste me €20 per onderdeel.
Doorhandles heb ik Carbon covers op gezet, spuiten is een precaire klus zoals al gezegd, maar ook de demontage is niet iets wat je ff doet. Daarnaast zit je dan ook en week of wat zonder al dat spul
Beltline idd zwart wrappen.
Grill lijsten bij de dealer nieuw gekocht, was €50 totaal. Mijn grill was al zwart dus daar heb ik niks aan hoeven doen.

Ik heb toen een tweedehands set ringen en tankdop gekocht en die laten spuiten, originele bewaard en mocht je je auto ooit verkopen dan kan alles terug gezet worden en de gespoten ringen raak je altijd wel kwijt.
Succes met modificeren :icon_top:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “Exterieur”