Dan moet je even Wim Slagboom benaderen #The Blue Lobster, zijn R50 heeft ook deze 4 WIPAC lampen op een rij, misschien kan hij jou aangeven waar hij die beugel ooit besteld heeft.
Je zou natuurlijk gewoon ook MADautoparts kunnen mailen, wie weet hebben ze nog zo iets op de plank liggen of weten zij waar je zoiets kan bestellen. In Engeland is natuurlijk meer op dit gebied te verkrijgen dan hier in Nederland.
Op de foto in je bericht zie je de MINI van Wim, daar zit een handgemaakte beugel onder. Niet eventjes een dingetje wat zo op het schap in de winkel ligt. Is gemaakt van RVS. Zit, dacht ik, aan de bumper vast, en niet zoals de standaardbeugels aan de motorkap.
Op de foto in je bericht zie je de MINI van Wim, daar zit een handgemaakte beugel onder. Niet eventjes een dingetje wat zo op het schap in de winkel ligt. Is gemaakt van RVS. Zit, dacht ik, aan de bumper vast, en niet zoals de standaardbeugels aan de motorkap.
Oke, hier kan ik wat mee. Had er zelf nog niet aan gedacht hem aan de bumper te monteren. Hier ga ik eens even mee aan de slag.