Getunede (optisch) Mini's topic
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
7,4s en 99mph... Dat zal wel op een 1/8 mijl zijn, dat doet die turboknoepert hierboven sneller! 

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb al eens vaker een Audi met zo'n stuur gereden, doe mij maar gewoon een ronde (en zonder carbon in de rand btw)...Daveke schreef:Ziet er niet uit imho, ik zag laatst een sportstuur uit een R56 voorbij komen met platte onderkant (a la Audi/VW) - dat zag er wel goed uit!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Rechtdoor en op het circuit is het uber geweldig!
Maar zodra je op een rotonde moet overpakken klopt dr niks meer van
Idd.MartijnGizmo schreef:Ik heb al eens vaker een Audi met zo'n stuur gereden, doe mij maar gewoon een ronde (en zonder carbon in de rand btw)...Daveke schreef:Ziet er niet uit imho, ik zag laatst een sportstuur uit een R56 voorbij komen met platte onderkant (a la Audi/VW) - dat zag er wel goed uit!
Rechtdoor en op het circuit is het uber geweldig!
Maar zodra je op een rotonde moet overpakken klopt dr niks meer van

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijne zijn antraciet..MartijnGizmo schreef:Die UFO is net zo mooi als die Foose-Camaro, want in allebei zit heel veel werk. Die Civic is zelfs nog wel unieker, maar dat snapt men op dit forum niet.
Goed voorbeeld, want die van Geo zijn zwart (en z'n auto DS)...nielz schreef:Om effe verder OT te gaan.![]()
Vind joey mod het mooiste als het in de kleur van de wagen is. zoals geo bv.
Meer foto's van die pw en blauwe(2x r56) please.

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
platte onderkant aan je stuur.....laat ze dat maar lekker in een Audi stoppen. Maar niet in m'n MINI...zo suf..
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors