Getunede (optisch) Mini's topic

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jul 2012, 14:21

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

16 jul 2012, 15:30

Dikke bak ! 8)
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jul 2012, 15:49

Ragnar schreef:als ik dit beeld zien moet ik echt zitten.. schrok me kapot toen hij hem naar me stuurde.. :faint

Afbeelding
Dr. Evil schreef:Ja is echt ruk... Ik heb hem zien staan waar het allemaal gebeurde.... :roll:

En daar ook meerdere keren gereden met alain.. Zelfs nog filmpjes van.. Maar eens uploaden.. Kunnen jullie eens genieten van die wegen daar op de berg.

Heerlijk 8)
Wij zagen hem staan (alleen James, de Clubman was al weggehaald), was net ca. 4 bochten vanaf het begin van die weg op gebeurd, nog een eind weg van het circuit.. maar wat ik later van hem hoorde toen was dat die compleet total loss was (voorkant foto zegt genoeg... maar ook dak verbogen), zelfs de stoelen niet meer bruikbaar.
Maarja, misschien na een hoop verzekeringsgezeik toch besloten dat ding naar de UK te brengen, geen idee?

Trouwens, iedereen altijd zeuren dat die Rota's zo snel kapot gaan - deze staat er nog goed (op spanning) bij!
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jul 2012, 16:12

idd, zo slecht zijn die Rota's dus niet. Scherp Alain!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jul 2012, 16:22

Die foto's van kapotte Rota's slaan ook echt nergens op, met even zoeken vind je net zulke foto's van BBS, Rays, Enkei, etc...
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jul 2012, 16:39

ja precies dat is wat ik bedoel. Zo kansloos van die gasten die alles beter menen te weten. Alles kan stuk.

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jul 2012, 18:33

Afbeelding

Optisch niet zo spannend, maar is een Cooper D voorzien van een Garrett 1749vb. Met een Cooper S uitlaatlijn zonder roetfilter en 181pk / 343NM:

Afbeelding

40-180:

Topspeed:

Inmiddels staat ie er zo bij:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Actual mods:

FMIC Forge Motorsport
Factory JCW exhaust
JCW Aerokit
KW V1 kit
OZ Superleggera 18''
JCW Brembo kit
ECU-remap
GT1749VB turbo
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jul 2012, 18:36

Yep, die is van Pedro (andere Pedro). Ik heb 'm leren kennen toen we naar de Algarve waren op onze MINIspirit meet. Goeie gozer waar ik nu nog steeds veel contact mee heb.

Sterker nog: die bovenste foto heb ik of Jorge destijds gemaakt.

jawel, check hier, pagina 3: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... sc&start=0

Afbeelding
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jul 2012, 19:43

mushrop schreef:Yep, die is van Pedro (andere Pedro). Ik heb 'm leren kennen toen we naar de Algarve waren op onze MINIspirit meet. Goeie gozer waar ik nu nog steeds veel contact mee heb.

Sterker nog: die bovenste foto heb ik of Jorge destijds gemaakt.

jawel, check hier, pagina 3: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... sc&start=0
Leuke foto's !! Had ik nog niet gezien.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jul 2012, 20:25

dat was een leuke trip, weliswaar met een defecte airco... maar wel bijna 6500km in 7 dagen met het panodak open :mrgreen:

Afbeelding
Kim Cooper
Be Mini
Be Mini

16 jul 2012, 20:58

Zo, heb de gehele topic nu doorgenomen [duurde wel een aantal weken] Diverse pica's waren helaas niet meer te zien, maar merendeel was toch wel genieten. Leuke dingen nog weer tegen gekomen, maar ook :s
Afbeelding
boiydiego
Enthousiast
Enthousiast

pfff

16 jul 2012, 22:22

dit is nog is art on wheels grof machien

Afbeelding
boiydiego
Enthousiast
Enthousiast

grrr

16 jul 2012, 22:25

kwas even ant kijken hoe ik mijn muziek inbouw ga doen en kwam dit tegen niet zo zeer voor de inbouw in de koffer deze foto maar meer om de wielen en hoe de deurpanelen zijn whooeeiiiee :P

Afbeelding
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jul 2012, 17:53

MrSmith schreef:was even aan het kijken naar een R56 JCW bumper op de R53
vind het persoonlijk zelf niet zo mooi.. het staat de R56 wel dik, maar de R53.. :s

Afbeelding
Afbeelding
zo blij dat ik mijn bumperplannen vroegtijdig heb stopgezet het is idd geen pan, gevoel van 'er klopt iets niet'
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,

Terug naar “Exterieur”