Getunede (optisch) Mini's topic

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
boiydiego
Enthousiast
Enthousiast

02 aug 2012, 00:24

weer een airride noob met namaak lenso's
pocket rocket
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

02 aug 2012, 01:25

tja maar wel heel dik hoor.

Afbeelding
Afbeelding

mss eens denken om telkens bij een aantal pag. topic opnieuw op te starten.
MrBean
4 op een rij!
4 op een rij!

02 aug 2012, 02:07

boiydiego schreef:weer een airride noob met namaak lenso's
Dus als diezelfde velgen effectief van BBS waren dan was het wel goed?
Maar nu is het 'een noob' want het plaatje klopt niet volgens 'de voorschriften' :roll:

Enfin, drie-delige BBS wielen, Lenso's of Rota's, ik vind het een dikke Mini zoals ie er staat.
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 aug 2012, 02:40

boiydiego schreef:weer een airride noob met namaak lenso's
Tut tut.. komt zelf net om de hoek kijken hier...

Fake of niet; dat ding staat er dik bij. Punt.
boiydiego
Enthousiast
Enthousiast

02 aug 2012, 10:01

mr bean inderdaad ja maakt een heeeeeeel groot verschil merk je direct van een kilometer dat het nepers zijn, en NEEN moeste het dannog echte zijn vond ik het nog niets da wiel hoort bijmij niet bij een mini maarja , maar hoor al direct aan de manier waarop je het zegt dat je SNEL tevreden bent met iets , voorjou goed , voormij ondermaats , de wielen staan vanvoor 1.5cm breeder als vanachter dat alleen al maakt het geen zicht een ingetrokken zicht , plus wat heeft die mini nu behalve een schijt lelijke kleur smurfenblauw, ander grilke , nep bbse , raampjes getint achterlichtjes rood ,en een mega stomme zonneband,sidemarkers wat ook al de boel verkracht , ooh en ni te vergeten de pssssttt (airride) , KOMAAN MAN ,in dit topic heb ik uit de zovele auto's die hier tezien waren neem er 200 ofzo maar max 30 gezien dit bijmij het wow effect hebben biju zal dat wss 280 zijn net dat maakt het verschil tussen zoals hier tezien een standaard S'je en een MINI die het verschil maakt en met kop en nek boven derest uitsteekt !!!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

02 aug 2012, 10:09

Heb jij ook een syr ? Ben erg benieuwd hoe die van jou erbij staat :roll:
boiydiego
Enthousiast
Enthousiast

02 aug 2012, 10:15

hahahaha dat was te verwachte die reactie , kheb in ieder geval geen neppers en geen ingetrokken wielen , btw ik zeg ook niet dat mijn mini het is allesbehalve ter rechtzetting moest je da denken :? ik hoeft ni te pronken met men mini hier nergens voor nodig op straat zie ik koppen genoeg draaien :D
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 aug 2012, 10:16

boiydiego schreef:mr bean inderdaad ja maakt een heeeeeeel groot verschil merk je direct van een kilometer dat het nepers zijn, en NEEN moeste het dannog echte zijn vond ik het nog niets da wiel hoort bijmij niet bij een mini maarja , maar hoor al direct aan de manier waarop je het zegt dat je SNEL tevreden bent met iets , voorjou goed , voormij ondermaats , de wielen staan vanvoor 1.5cm breeder als vanachter dat alleen al maakt het geen zicht een ingetrokken zicht , plus wat heeft die mini nu behalve een schijt lelijke kleur smurfenblauw, ander grilke , nep bbse , raampjes getint achterlichtjes rood ,en een mega stomme zonneband,sidemarkers wat ook al de boel verkracht , ooh en ni te vergeten de pssssttt (airride) , KOMAAN MAN ,in dit topic heb ik uit de zovele auto's die hier tezien waren neem er 200 ofzo maar max 30 gezien dit bijmij het wow effect hebben biju zal dat wss 280 zijn net dat maakt het verschil tussen zoals hier tezien een standaard S'je en een MINI die het verschil maakt en met kop en nek boven derest uitsteekt !!!
Want, omdat het jouw smaak niet is? :s

Drop eerst maar eens plaatjes van je eigen schijnbaar fantastische Mini, voordat je uberhaupt andermans trots loopt af te zeiken hier.

Als iedereen in dezelfde kleur zou rijden met dezelfde velgen, grill etc. zou het verdomd saai worden, denk je niet?
speedy
NMC Legend
NMC Legend

02 aug 2012, 10:25

Wat zijn ingetrokken wielen ? Die in de wielkast vallen ?
En ja natuurlijk kun je zo'n reactie verwachten :lol:
boiydiego
Enthousiast
Enthousiast

02 aug 2012, 10:29

trots afbreken , het zit zo foto posten van je wagen is om reactie vragen niet ??? en nogmaals en voor de laatste keer shag IK HEB EEN DOOD SIMPELE MINI waarvan er 10000 rijden !!!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

02 aug 2012, 10:34

Nou dat is niet waar ! Ik zou zeker omkijken als je langs rijd :wink:
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 aug 2012, 10:37

boiydiego schreef:trots afbreken , het zit zo foto posten van je wagen is om reactie vragen niet ??? en nogmaals en voor de laatste keer shag IK HEB EEN DOOD SIMPELE MINI waarvan er 10000 rijden !!!
Klopt.

Mis wel een klein beetje nuancering. Prima als je eerlijk bent en het niks vindt, maar vergeet niet dat iedereen hier - en ook de eigenaar van die blauwe - heel wat tijd en centjes in z'n wagen steekt en er terecht trots op is. Hij vindt blauw mooi, jij vindt het lelijk.. prima. Zo'n reactie is dan niet echt leuk en je zet jezelf daarmee voor joker. Probeer het wat fatsoenlijker te brengen of reageer gewoon niet. Niemand die zo'n reactie interesseert en/of serieus neemt namelijk.
boiydiego
Enthousiast
Enthousiast

02 aug 2012, 10:41

:D zen centjes op een betere manier spenderen dan zeker niet :D , en waarom zou ik zwijgen recht voor de raap en recht door zee !!!!
PepperWhite
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 aug 2012, 10:44

Staat er heerlijk bij die blauwe :) blijf t gaaf vinden dat airride alleen beetje te duur naar mn zin :mrgreen:
Low , lower , lowest ...
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 aug 2012, 10:46

Rita schreef::D zen centjes op een betere manier spenderen dan zeker niet :D , en waarom zou ik zwijgen recht voor de raap en recht door zee !!!!
O.K. snoezepoes

Terug naar “Exterieur”