Getunede (optisch) Mini's topic
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

En daar zijn meerdere redenen voor, je post onzin, schrijft als een debiel, vraagt honderdduizend dingen die je ook nog eens niet snapt na simpele uitleg.. Kun je niet gewoon op een ander forum rond gaan hangen? Alsjeblieft..?
En nee, ik blijf niet beleefd - daar heb jij nl ook weinig moeite mee klaarblijkelijk

En daar zijn meerdere redenen voor, je post onzin, schrijft als een debiel, vraagt honderdduizend dingen die je ook nog eens niet snapt na simpele uitleg.. Kun je niet gewoon op een ander forum rond gaan hangen? Alsjeblieft..?
En nee, ik blijf niet beleefd - daar heb jij nl ook weinig moeite mee klaarblijkelijk
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
M'n haren gaan recht over eind staan.
X 1000.Daveke schreef:
M'n haren gaan recht over eind staan.
- boiydiego
- Enthousiast

Bericht
hahahaha toch trotser dan een mooie lichtblauwe mini of noemen ze het electric blue , te hebben met witte smurfen wieltjes op en liever een ap kit dan een set te hebben steken en nog op standaard hoogte te liggen mja dat zal horen met die 300 pk van je
ooh ja en een snel sleeptrekoogje

Laatst gewijzigd door boiydiego op 02 aug 2012, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors