Ja 100% zeker dat die gewrapt is, denk alweer zo'n 2 jaar geleden ookKoenv schreef:Is die gewrapt zeker? Hmm.... Hadden ze dat ook wel wat beter mogen doen.frankie schreef:De AMG zelf is niet gedipt he, alleen de velgen![]()
![]()
Die vent die naast me stond was er heilig van overtuigd
Plasti Dip
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ok dan verklaart dan wel iets iigfrankie schreef:Ja 100% zeker dat die gewrapt is, denk alweer zo'n 2 jaar geleden ookKoenv schreef:Is die gewrapt zeker? Hmm.... Hadden ze dat ook wel wat beter mogen doen.frankie schreef:De AMG zelf is niet gedipt he, alleen de velgen![]()
![]()
Die vent die naast me stond was er heilig van overtuigd
R53 MCS HB / Pepper White
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Plasti dip is sowieso niets voor Speedy want je moet daarna minstens 24uur wachten met het oppervlak te poetsen... 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Maar dan zijn ze of blind of ze hebben dip shit in de ogen gekregen
Beetje hetzelfde als de beltline die zit ook 100 % strak bij iedereen ( word vaak beweerd) maar heb het in real life ook nog nooit 100 % strak gezien.
Nou dit wil ik er ook mee zeggen ! Hoor eigenlijk weinig tot geen negatieve verhalen en/of nadelen van het product en als je iedereen vraagt die het gedaan heeft die zeggen allemaal dat het super strak is enz enz.frankie schreef:Ben ook niet boos hoor Daiel![]()
![]()
![]()
Nee, dat er wat structuur in lijkt te zitten is me wel bekend. Misschien wordt het ten onrechte een beetje gezien als wonderproduct, maar dat is het natuurlijk niet. Je moet alles wel een beetje in het juiste perspectief zien.
Maar dan zijn ze of blind of ze hebben dip shit in de ogen gekregen

Beetje hetzelfde als de beltline die zit ook 100 % strak bij iedereen ( word vaak beweerd) maar heb het in real life ook nog nooit 100 % strak gezien.
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zou dat PlastiDip zelf wel eens willen proberen, want ik denk dat er met geduld en secuur werken een aardig resultaat te behalen valt.
Denk dat er genoeg mensen al tevreden zijn door hun auto te veranderen, dat is immers wel te zien aan het gros van de auto's op zo'n tunings-evenement... Lang niet iedereen heeft immers dezelfde kwaliteit voor ogen, en dat is wel eens jammer. Zo heb ik een aantal jaar terug wat dingen laten spuiten bij iemand die zichzelf als perfectionist afschilderde. Helaas kwam ik er naderhand achter dat hij alleen bij z'n eigen auto's kosten nog moeite spaarde om tot een perfect resultaat te komen, en ik maar tevreden moest zijn met vuil, zakkers en plekken die amper gedekt waren...speedy schreef:Hoor eigenlijk weinig tot geen negatieve verhalen en/of nadelen van het product en als je iedereen vraagt die het gedaan heeft die zeggen allemaal dat het super strak is enz enz.
Maar dan zijn ze of blind of ze hebben dip shit in de ogen gekregen![]()
Ik zou dat PlastiDip zelf wel eens willen proberen, want ik denk dat er met geduld en secuur werken een aardig resultaat te behalen valt.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Als jullie het hebben over de "structuur" van plastidip, bedoel je dan een "sinaasappel-huidje"?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie bescherming voor je zomervelgen als je ze in de winter gebruikt 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat is best een goed idee...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gewoon olie op je velgen doen 's winters doet de truc ook
Doen wij al jaar en dag op onze gepolijste aluminium vrachtwaggel velgen 

Onze sponsors