Hoewel ik zelf al dat verlagen gewoon lelijk vind, en dat (dikke spacers-extreme verlaging- niet passende onderdelen etc) in mijn ogen afbreuk doet aan rijeigenschappen, kan ik nou niet zeggen dat ik het "helaas" vind dat anderen het stance-gebeuren wel doen. Ik houd wel van diversiteit.
(zolang er respect is voor elkaars keuze)
Ik wacht tot de eerste persoon zich meldt met die Kazooka tuning (of hoe schrijf je dat; je weet wel, uitlaten van 2 meter hoog; waar is die film. )
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Stance betekend eigenlijk houding. In deze zin dus de houding van hoe een auto op zijn poten staat. Daaruit komen dus ook weer woorden voor als low(laag), wide(breed)enz.. Als een auto net uit de fabriek rolt heeft hij ook een stance. Dan alleen vaak 4x4 modus .
Dus ik denk dat je bedoeld dat je het jammer vind dat mini's nu ook al extreem laag staan, alleen voor de foto. En dat is een mening waar niks mis mee is. Daarom is een forum ook als je het mij vraagt.
Daarbij sluit ik me volledig aan bij Marcel. Het leuke aan autoliefde is dat iedereen het interpreteert op zijn eigen manier en het belangrijkste is dat iemand lol beleefd aan een auto, op watvoor manier dan ook.