Dat gaan we onthouden natuurlijk.iDarkDesign schreef:Ik kan je precies vertellen wat er moet gebeuren om de officiële MINI driving lights te installeren. U vraagt wij draaien.iDD

Ja klopt, hij hangt wel wat lager, maar ik kan de potten niet hoger hangen dan dat ze nu hangen. De strip zal het wel wat beter maken, maar misschien kan ik die laatste twee pijpjes met de sierstukken op het eind iets omhoog buigen. De strip van de S is ook een stuk smaller dan de One/Cooper-strip die ik nodig heb. Ik denk dat de S-bumper gewoon iets lager is voor het sportieve karakter? Misschien ga ik als je die potten zwart spuiten, met hammerite, als deze teveel in het zicht hangen. Maar de auto staat ook schuin op de foto, dus alles lijkt net ff iets anders. Komt goedBerthil schreef:Mooi gedaan, knappe mod! Deze ga je ook nooit weg doen, kan je naast de peugeot gaan zetten als het zover is
Hangt de uitlaat wel hoog genoeg achteraan? Moeilijk te beoordelen zonder strip natuurlijk, maar de strip van de S is niet zo heel dik en de tips hangen toch vrij ver naar onderen? Maar misschien wordt dat opgelost met de extra bevestigingsbeugel.
Gaat dat stinken, slimmerik!?henkietenk schreef:Misschien ga ik als je die potten zwart spuiten, met hammerite, als deze teveel in het zicht hangen.
Ja klopt, maar ik heb al gekeken of ie niet hoger kon,maar dat gaat niet lukken. Ik wil geen gerammel. Misschien ziet het er beter uit als de strip er weer zit en ik zal ook eens een plaatje posten van de auto op mijn vaste plek op de inrit. Hier staat ie nog er schuinMaaij schreef:Viel mij ook op dat het uitlaat vrij laag hangt. Komt misscj=hien door het plaatjeWel een gave mod.
Op een foto is het altijd moeilijker te zien. Zal wel goedkomen. Ben benieuwd naar het eindresultaathenkietenk schreef:Ja klopt, maar ik heb al gekeken of ie niet hoger kon,maar dat gaat niet lukken. Ik wil geen gerammel. Misschien ziet het er beter uit als de strip er weer zit en ik zal ook eens een plaatje posten van de auto op mijn vaste plek op de inrit. Hier staat ie nog er schuin
Nee, meer geroffel. De plofjes zijn in de Cooper S in de ECU geprogrammeerd.Sid schreef:heb je nu ook de plofjes bij het loslaten van het gas?
Onze sponsors