Gr,
PP
Moet jij trouwens de tekst onder je berichtje (onderschrift) niet eens wijzigen...?PPCS schreef:Ja ik ga ze maandag ook eens halen die PIAA extreme white's. Ben erg benieuwd moet ik zeggen. Dank voor de goede adviezen BTW. Die halo's zijn ook erg VET moet ik zeggen, maar ik blijf toch een freak die alleen OEM wil hebben.
Gr,
PP
Ik had wat jij hebt in het begin ook...PPCS schreef:Inmiddels die PIAA extreme white's er in. Moet toch stiekum zeggen dat ik ze een beetje tegen vind vallen. Ze geven toch nog best wel een blauwe gloed itt de xenon's. Tevens geven ze relatief weinig licht itt de standaard lampen.
Wel leuk dat ze nagloeien. Ik vond die philips blue vision toch echt de mooiste gloed geven en het meeste licht. Helaas zag je die zitten als je ze uit deed en dat was weer een nadeel. Als ik nu eens die zelfde lamnpjes zonder blauwe marketing coating kon vinden. Zouden de standaard philipsjes het dan wel goed doen, of zal ik proberen die blauwe coating te verwijderen met wasbenzine oid.
Groeten,
PP
24 euro voor de versie die ik heb (1 ledje voorwaards gericht) en 68 euro voor de met 10 ledjes in het rond gericht (maar deze geven echt veel te veel licht, bijna even veel als mijn xenons)Fred schreef:zijn ze zo duur dan?
ik zal eens langs de winkel rijde en is ff vragen of k een setje mag monteren voor vergelijk en foto's nemen voor uFred schreef:Wel als ze zoveel licht geven zoals ge zegt dan heb ik dat daar wel voor over.
Onze sponsors