Side skirts retrofit
- Hamann MINI
- Leerling Mini lid
- Hamann MINI
- Leerling Mini lid
Bericht
Jammer (welja, in feite niet want die bumper zijn top) dat je de aero voorbumper ook hebt zodat ik het niet kan zien of de standaar MINI Cooper S wel zou staan met de side skirts
Dat ziet er inderdaad veel beter uit met de chrome grille. Heb je gewoon die van je vorige OEM bumper genomen misschien?MINIJCW schreef:Ja heb ook het workspakket motorkit. Heb alleen de zwarte grille die bij de aerokit zit vervangen door een chrome grille.
Jammer (welja, in feite niet want die bumper zijn top) dat je de aero voorbumper ook hebt zodat ik het niet kan zien of de standaar MINI Cooper S wel zou staan met de side skirts
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee heb geen foto van de normale S bumpers met aeroskirts. Heb de aerokit er direct op laten zetten toen ik hem kocht.
De chrome grille is OEM, maar de S heeft normaal een grille mat lamellen van de autokleur.
Als je in de gallery kijkt, zie je bij MArjoleinart en bij fastbunny een S met alleen sideskirts in darksilver

De chrome grille is OEM, maar de S heeft normaal een grille mat lamellen van de autokleur.
Als je in de gallery kijkt, zie je bij MArjoleinart en bij fastbunny een S met alleen sideskirts in darksilver

- Hamann MINI
- Leerling Mini lid
Bericht
Dat is juist... Hoeveel hebben die chrome grills je dan gekost?MINIJCW schreef:Nee heb geen foto van de normale S bumpers met aeroskirts. Heb de aerokit er direct op laten zetten toen ik hem kocht.
Ok bedankt!!!!! Alleen vind ik fastbunny niet terug...MINIJCW schreef: Als je in de gallery kijkt, zie je bij MArjoleinart en bij fastbunny een S met alleen sideskirts in darksilver![]()
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Marjolein en fastbunny zijn een koppel, dus rijden in dezelfde Mini
Chrome grille (bumper en motorkap gedeelte) kostte me €200, maar is eenmalig want je kan niet meer terug naar de zwarte grille. De haakjes van de zwarte grille zitten anders dan bij de chrome, dus die hebben ze eraf gehaald en de grille zit gelijmd

Chrome grille (bumper en motorkap gedeelte) kostte me €200, maar is eenmalig want je kan niet meer terug naar de zwarte grille. De haakjes van de zwarte grille zitten anders dan bij de chrome, dus die hebben ze eraf gehaald en de grille zit gelijmd

- Hamann MINI
- Leerling Mini lid
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Het zijn absoluut een paar van de mooiere sideskirts die beschikbaar zijn. Het enige bezwaar dat ik er op heb is dat deze sideskirt hier al aardig vertegenwoordigd is. Ik ben persoonlijk op zoek naar wat anders.
iDD..... dat wil niet zeggen dat ik aeroskirts voor een mooi prijsje niet meteen zou monteren.
iDD..... dat wil niet zeggen dat ik aeroskirts voor een mooi prijsje niet meteen zou monteren.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Hamann MINI
- Leerling Mini lid
Onze sponsors