3 minuten eerder..Maaij schreef:Ik was eerderCooperS-indiblue schreef:De enige mooie kit is de Aero kit van MINI. Nu te koop voor 500 euro geloof ik bij Jonker in Huissen. Kijk maar eens bij de clubshop, daar staat hij tussen!

Hmm, ik zie persoonlijk niet veel verschil met een originele uitvoering, alleen de achterbumper is duidelijk anders. Vind de voorbumper te "ielig en smal aflopend".CooperS-indiblue schreef:De enige mooie kit is de Aero kit van MINI. Nu te koop voor 500 euro geloof ik bij Jonker in Huissen. Kijk maar eens bij de clubshop, daar staat hij tussen!
Vind die kit van die foto's er nogal plastic en goedkoop uit zien...
Maar goed over smaakt valt niet te twisten. Inderdaad zoals Marco al zegt "Not my cup of tea!"
Er zit behoorlijk wat verschil in, maar misschien is dat wel het detail wat me aanspreekt. Ach ja het is maar goed dat niemand hier schijnheilig is en gewoon zegt wat ze vinden. Daar heb ik respect voor! Succes met zoeken en houd ons up-to-date, please!M-iNdO schreef:Hmm, ik zie persoonlijk niet veel verschil met een originele uitvoering, alleen de achterbumper is duidelijk anders. Vind de voorbumper te "ielig en smal aflopend".CooperS-indiblue schreef:De enige mooie kit is de Aero kit van MINI. Nu te koop voor 500 euro geloof ik bij Jonker in Huissen. Kijk maar eens bij de clubshop, daar staat hij tussen!
Vind die kit van die foto's er nogal plastic en goedkoop uit zien...
Maar goed over smaakt valt niet te twisten. Inderdaad zoals Marco al zegt "Not my cup of tea!"
Zeemax ziet er misschien te plasticachtig uit maar is toch een stuk sportiever /cooler.
Mijn cup of tea is het iig wel.
Ik wacht uiteraard op meer reacties en links etc.
Deze achterkant vind ik zeker niet lelijk alhoewel ik de 2 uitlaten in de 2 openingen had verwacht. Voorkant is idd niet mooi.horn schreef:velgen vind ik buttugly, maar de achterkant vind ik wel mooi...
overigens, zo strak als ik die achterkant vind, zo lelijk vind ik de voorkant...![]()
De Veilside kit kan mij niet echt bekoren, veel te "overdone" en past eigenlijk helemaal niet bij het originele ontwerp van de Mini. Maakt op mij een te drukke indruk. Ik vind Veilside bodykits eigenlijk helemaal niet behalve de ene voor de Toyota MRS. Hun bodykits zijn meer voor de aziatische markt vind ik.Braspenning Racing schreef:Dan heb je nog altijd de Veilside sets waar ik ergens nog een adres voor heb in Europa geloof ik.
Onze sponsors