Wie past die dingen dan aan? Aangezien ik er inmiddels toch al een paar van deze heb gezien.Berthil schreef:Oh ja, die
Dat is een aangepaste originele motorkap en (helaas) geen carbon.
iDD
Wie past die dingen dan aan? Aangezien ik er inmiddels toch al een paar van deze heb gezien.Berthil schreef:Oh ja, die
Dat is een aangepaste originele motorkap en (helaas) geen carbon.
Dat zaakje zit in de gemeente waar mijn ouders wonen en het enige wat daar voor de deur staat/verkocht wordt is plastic rotzooi voor japanners. Ben er ooit een keer binnengelopen voor brembo schijven voor de MINI maar er werd me verteld dat ze 99% voor japanse merken verkopen.Gnoekie schreef:Hier zou je eens kunnen proberen: Showoffimports
Niet standaard in het programma maar je kunt ze een mailtje sturen evt.
Nee, snap ik.Hans schreef:Hmmm..denk dat ik het hier maar bij laat.. niet echt mooi..
Hans schreef:Dit is dezelfde motorkap als die van flyguy... maar thanks voor het zoeken
Jaaaah Hans doen!!!iDarkDesign schreef:Carbon kan je gewoon in de gewenste kleur over laten spuite. Dus kopen die kap en ermee naar de dealer om hem te laten spuiten! Monteren kan je vast zelf wel.
Volgens mij is Hans geen Sjonnie die naar een tuningfestijn gaat om daar z'n auto te showen tussen andere voertuigen die er (in tegenstelling tot die van Hans) sneller uit zien dan ze rijden.iDarkDesign schreef: iDD..... laat je de onderkant poedercoaten en daarna verchromen, kan je hem ook mooi open zetten!
Dollar en of het klopt weet ik niet, zou je moeten informeren.Berthil schreef:Wat scheelt het aan gewicht, die achterklep?
550 euro is niet duur, klopt die prijs?
Onze sponsors