Dat is het Aero pakket waarschijnlijk? Of JCW. Ik zit met de standaard bumpers en daar komt wel de zwarte Aero look gril in. Het ziet er zeker niet afgrijselijk uit. Bij deze is mijn keuze iets uitgebreid

Dat is raar, want voor zover ik weet moet het kenteken op de daarvoor bestemde plaats zijn aangebracht, zowel voor als achter.Daveke schreef:Ik heb hier laatst een leuk gesprek over gehad met oom Agent (in NL) na een staande houding wegens te hoge snelheid.
Hij zei dat er in het NL'se wetboek niets over is beschreven waar de plaat aan de voorzijde bevestigd moet zijn ZOLANG hij maar goed leesbaar is. Achter je raam is dus geen probleem, en mocht je er een boete voor krijgen kun je die aanvechten en je gelijk krijgen. Pas als dat meermaals voor gaat komen zal er iets aan gedaan gaan worden, volgens een agent die zover ik kon beoordelen net klaar was, en dus prima zal weten hoe het zit.
Hij vond mijn plaat in elk geval geen probleem waar ie momenteel ligt.
Klopt.wildeke schreef:In belgie komen wonen is ook een goede oplossingWe hebben er zeer "goede" wegen
Oom agent moet dan maar snel terug naar de schoolbankjes en zich eens verdiepen in de materie "achter de schermen" (ontstaansgeschiedenis) m.b.t. het WetboekDaveke schreef:Ik heb hier laatst een leuk gesprek over gehad met oom Agent (in NL) na een staande houding wegens te hoge snelheid.
Hij zei dat er in het NL'se wetboek niets over is beschreven waar de plaat aan de voorzijde bevestigd moet zijn ZOLANG hij maar goed leesbaar is. Achter je raam is dus geen probleem, en mocht je er een boete voor krijgen kun je die aanvechten en je gelijk krijgen. Pas als dat meermaals voor gaat komen zal er iets aan gedaan gaan worden, volgens een agent die zover ik kon beoordelen net klaar was, en dus prima zal weten hoe het zit.
Hij vond mijn plaat in elk geval geen probleem waar ie momenteel ligt.
Onze sponsors