Ik zal snel weer wat in elkaar futselen

Van mij mag je dat gerust doen hoor. En ondanks dat je zoals je zegt "de sportieve look" niet hebt, wat onzin is overigens. Vind ik het prima op je auto passen. Zeker met een grijze streep. Maar dan zou ik hem wel van voor tot achter doortrekken, dat maakt hem lekker dik!Fred schreef:Merde, heb ze zelfs niet met mekaar vergeleken. Ik kom dus steeds hetzelfde uit![]()
Zou dit eigenlijk wel passen op mijn one?![]()
Ik heb niet die aggressieve look als van een S, het ziet er meer een vriendelijke one uit... Ik vind het altijd super staan op een andere mini, maar ik begin zo mijn twijfels te hebben of dit wel dé look is voor mijn mini ...
in the meantime had ik nog iets anders in gedachten
'Helikopterpiloten opgelet, als u van de zomer last hebt een voortbewegende weerkaatsing op de grond van de zon; dit is géén UFO maar THE TBL*'the blue lobster schreef:@ Gnoekie: Wacht maar tot het voorjaar, er worden weer snode plannen bedacht
(het chroom-gehalte kan nog veeeeel hoger)
Mini Poeper schreef:'Helikopterpiloten opgelet, als u van de zomer last hebt een voortbewegende weerkaatsing op de grond van de zon; dit is géén UFO maar THE TBL*'the blue lobster schreef:@ Gnoekie: Wacht maar tot het voorjaar, er worden weer snode plannen bedacht
(het chroom-gehalte kan nog veeeeel hoger)
*=THE TBL: MINI Cooper met een verchroomd dak.
Onze sponsors