Works uitlaat sierstukken

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

16 jan 2006, 14:42

Ik zou terug gaan, vragen om de oginele en deze er weer op plaatsen. Eerlijk gezegd vind ik dit geen gezicht. Nu lijkt het net zo'n Autostyle product, wat zeker niet je bedoeling is/was.
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini
Locatie: Breda
Berichten: 591
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:51

16 jan 2006, 14:52

Mini Poeper schreef:Ik zou terug gaan, vragen om de oginele en deze er weer op plaatsen. Eerlijk gezegd vind ik dit geen gezicht. Nu lijkt het net zo'n Autostyle product, wat zeker niet je bedoeling is/was.
nee dat was idd niet de bedoeling :cry:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Zeist
Berichten: 296
Lid geworden op: 02 nov 2005, 16:17
Nederland

16 jan 2006, 16:48

Ik geloof ook niet dat de JCW-eindstukken bedoeld zijn om op een standaard uitlaat te plaatsen. Het is 1 van de uiterlijke kenmerken van een JCW-kit en ik kan me niet voorstellen dat John Cooper Works daar zo mee omgaat. Ik heb ook wel eens geprobeerd om een works badge voor de classic te krijgen (ik was tijdens mij stage in de UK een keer naar JC Garages gereden en had nog een badge nodig, wist ik veel dat ze alleen speciale JCW-badges verkochten en niet de standaard badge). Dat ging ook niet zomaar, of ik wel eerst even een certificaatje wilde laten zien. Wel begrijpelijk, en ik zou het jammer vinden als ze die instelling zouden hebben laten gaan om wat extra eindstukjes te kunnen verkopen.

Maarre, kan toch ook eigenlijk niet heh, net doen alsof je een JCW-uitlaat hebt ;)
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

16 jan 2006, 17:53

Eelke schreef: Maarre, kan toch ook eigenlijk niet heh, net doen alsof je een JCW-uitlaat hebt ;)
Eigenlijk wil ik dit ook al de hele tijd zeggen... :roll:
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13431
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

16 jan 2006, 18:40

Alles beter dan de colablikjes zou ik zeggen, mits ze natuurlijk niet zo lang zijn. Wie maakt dat nou wat uit of er een Works uitlaat onder zit of niet? Als ik mijn originele uitlaat er weer op zet als ik oud en knorrig wordt en mij de herrie teveel wordt laat ik er ook Works tips op zetten :)
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

16 jan 2006, 23:08

Als je deze foto van Grand-Cru vergelijkt met die van jullie ziet het er idd wat vreemd uit...

Afbeelding

Ik denk zelfs dat die van jullie niet door een APK-keuring komt op deze manier,
maar dat duurt natuurlijk nog ffies... :mrgreen:
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Roeselare
Berichten: 571
Lid geworden op: 08 nov 2005, 21:26

16 jan 2006, 23:33

Mijne blinkt nogal h? Luv2 :D :D :D

Is bij mij net zoals bij die van Maaij hoor. Het sierstuk zit ook op een JCW uitlaat en voor alle duidelijkheid, het "originele" sierstuk:
- Zit helemaal over de uitlaatbuis
- Is stevig Inox (poetst lekker makkelijk)
- Is en slash-cut
- Meet 105 mm bovenaan
- Meet 75 mm onderaan

Ben net nog even gaan kijken, daarom weet ik de afmetingen nu ook zo goed :oops:

Bij mijn weten zijn de namaak iets lichter gemaakt. Zijn ze dan misschien ook iets langer?

Jan
Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

17 jan 2006, 01:21

grand_cru schreef:Mijne blinkt nogal h? Luv2 :D :D :D
Die van jou blinkt idd nog erg :) Nog steeds zo? ;)
Wordt tijd dat ik hem eens schoonmaak.
Gebruikersavatar
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 1171
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:54

17 jan 2006, 10:07

Ik heb gisteren nog even gekeken, maar het geheel zou een stuk naar achter kunnen, tenminste als je naar de uitlaat kijkt. Aan de onderkant zit 1 schroefje, maar als je die los draait is er nog steeds geen beweging in te krijgen :? Heb onze verkoper al een mailtje gestuurd of die dt even wil uitzoeken voor ons en dat dit echt niet de bedoeling kan zijn...
Afbeelding
Morty
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:
Locatie: Kontich
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 nov 2005, 12:52

17 jan 2006, 10:55

Iemand op het BE forum had deze uitlaatstukken laten monteren op zijn standaard. Was het nu Domingo? ik weet het niet meer :?

Maar daar stonden ze wel goed gemonteerd hoor. Ik vermoed dat het hier gewoon om een slechte montage gaat, jammer voor julllie natuurlijk :cry:
Gebruikersavatar
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 1171
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:54

17 jan 2006, 11:08

Morty schreef:Iemand op het BE forum had deze uitlaatstukken laten monteren op zijn standaard. Was het nu Domingo? ik weet het niet meer :?

Maar daar stonden ze wel goed gemonteerd hoor. Ik vermoed dat het hier gewoon om een slechte montage gaat, jammer voor julllie natuurlijk :cry:
Heb je daar toevallig een linkje van naar dat topic?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Zeist
Berichten: 296
Lid geworden op: 02 nov 2005, 16:17
Nederland

17 jan 2006, 11:39

Ik zag al vermelding dat er ook imitiatie was. Misschien zijn die wel geschikt om op een standaard uitlaat te monteren? Zou ook logisch zijn, welke andere reden zou je kunnen hebben om apart eindstukken te bestellen dan om een standaard auto een JCW-look te geven? Afgezien van die handvol die misschien besteld wordt om schades te herstellen ofzo.

Daarnaast zag ik ook nog iemand zeggen dat het wel kan, maar meer is dan er overheen schuiven en vastschroeven. Kan ook nog dat die Belg dat gedaan heeft natuurlijk.
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini
Locatie: Breda
Berichten: 591
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:51

17 jan 2006, 12:08

Mini Poeper schreef:
Eelke schreef: Maarre, kan toch ook eigenlijk niet heh, net doen alsof je een JCW-uitlaat hebt ;)
Eigenlijk wil ik dit ook al de hele tijd zeggen... :roll:
De bedoeling was eigenlijk om zeer binnenkort een gedeelte van het originele works pakket erop te laten zetten, maar dat gaan vanwege financiele omstandig heden niet door :? Dus daarom hebben we ervoor gekozen om v??rlopig het zo even op te lossen omdat we de uitlaatjes die er standaard op zitten niet zo heel erg mooi vinden. :roll: en we deze echt zo super gaaf vinden :)

Hopelijk kunnen we snel genieten van de originele JCW uitlaat, maar het zit erg gewoon nu even niet in.
Laatst gewijzigd door MarjoleinART op 17 jan 2006, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini
Locatie: Breda
Berichten: 591
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:51

17 jan 2006, 12:13

Vandaag gaan we de Dealer bellen (op de mailtjes die we naar 2 verkopers gestuurd hebben wordt (nog) niet gereageerd)
Als ik de berichtjes zo lees, is het gewoon niet goed gemonteerd, en mocht het echt zo zijn dat het ?cht niet anders kan, dan mogen we wel eens uit gaan leggen waarom ze dat dan niet van tevoren gezegd hebben dat het gaat om sierstukken voor officiele JCW uitlaat, en niet voor de Cooper S. En anders gaan gewoon de colablikjes er weer op, maar dat zou wel erg zonde van het geld zijn :cry: Maar hopelijk gaan ze niet moeilijk doen als hun iets verkeerd gedaan hebben dat wij daar voor zouden moeten betalen :? Maar dat gaan we allemaal nog zien ;)

Thankssss iig voor AL jullie reacties,
hopelijk komt het allemaal nog op zijn wieltjes terecht.

Groetjes
Marjolein
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Zeist
Berichten: 296
Lid geworden op: 02 nov 2005, 16:17
Nederland

17 jan 2006, 12:18

Ik zou eens overwegen of je niet een mooi einddempertje zou aanschaffen waar gelijk ook mooiere eindstukken op zitten. Er is heel wat keuze (Miltek, PlayMini, ...), waar anderen je ongetwijfeld een stuk meer over kunnen vertellen. Een stuk goedkoper dan een JCW-setje (waarschijnlijk ook goedkoper dan alleen een JCW-uitlaatje, alleen wel duurder dan alleen de eindstukjes natuurlijk), leuk geluidje (ook daar genoeg keuze in, van "wat komt daar nou aan" tot gewoon een lekkere grom) en tenminste ook wat go (en niet alleen show ;)).

Volgens mij is het hoog tijd voor een "welke uitlaat" topic :)
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB

Terug naar “Exterieur”