Ronde magneetje in radiator rooster ???
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als je de houder monteert en hem ooit wil verwijderen heb je dan 2 gaatjes in je grill? Of ze je ze op zo'n manier vast dat er geen blijvende schade ontstaat zeg maarBerthil schreef:Ik weet 99% zeker dat de badge ook past op een R56. Het zijn gewoon twee schroefjes door de grille.Peerkie schreef:Overigens zou ik graag een tip krijgen als iemand ergens een R56 badge weet te ontdekken!
Maar geen R53 badge nemen hè

- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
- Peerkie
- Be Mini
Bericht
Rob, onwijs bedankt! Toen ik de laatste keer keek, waren die er nog niet!!! Ik ga vanavond meteen bestellen...
@fastbunny: je hoeft geen gaatjes te maken. De pootjes van de houder gaan door de openingen van de grill. Er zit zelfs een soort rubber op de achterkant van het plaatje, als je het weer weghaalt zal er niets beschadigd zijn.
@fastbunny: je hoeft geen gaatjes te maken. De pootjes van de houder gaan door de openingen van de grill. Er zit zelfs een soort rubber op de achterkant van het plaatje, als je het weer weghaalt zal er niets beschadigd zijn.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nu alleen nog zo'n houdertje bestellen.
Inmiddels bestaat er ook een R56 magneet voor op de badge.Peerkie schreef:Berthil, ik heb zo'n houder al in huis. Maar ik bedoel een badge met R56 erop, die bestaan n.l. naar mijn weten nog niet. NATUURLIJK ga ik niet met een R53 badge rondrijden!
Nu alleen nog zo'n houdertje bestellen.

- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors