Jeetje mooi geworden hoor! Apart en netjes! Dat zie je echt nergens.
MR
Sticker verhaal!!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Wow Coen. Dit overtreft m'n verwachting. Heel heel exclusief. Mooi gedaan
Tot zondag.
Leg de kaartjes maar klaar 

Tot zondag.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind het übergeilllllllll!!!! Staat echt erg stoer en natuurlijk ook erg custom, wat ik een pre vind! Ben benieuwd hoe het er in het echt uitziet!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Side markers etc misshien zaterdag ochtend... Het was namelijk zoveel werk dat er echt gee tijd meer voor was!
Maar ben zelf ook erg tevreden over het resultaat.. maar ben ook nog niet klaar dus we'll see what the time brings us
Fijne dag vandaag!!
groeten
coen
ps. THANKS voor de complimenten en goeie woorden!!! (voelt goed als je de hele dag eraan gewerkt hebt
)
FunkyRAT schreef:ziet er kei goed uit gozer! valt lekker op, goede keuze. Zie het zondag wel!
nog gelukt met de sidemarkers btw?
Side markers etc misshien zaterdag ochtend... Het was namelijk zoveel werk dat er echt gee tijd meer voor was!
Maar ben zelf ook erg tevreden over het resultaat.. maar ben ook nog niet klaar dus we'll see what the time brings us

Fijne dag vandaag!!
groeten
coen
ps. THANKS voor de complimenten en goeie woorden!!! (voelt goed als je de hele dag eraan gewerkt hebt

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Heel mooi geworden Coen!
BadSmini heeft dus ineens concurrentie! Laat de price-wars beginnen zou ik zeggen!
iDD
BadSmini heeft dus ineens concurrentie! Laat de price-wars beginnen zou ik zeggen!
iDD
Onze sponsors