18" Lenso DTM Mesh velg kapot gereden

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
hansie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 jun 2007, 19:16

Bij "ons" hier in Braboland te Uden zit de velgendokter (effe google) en heb wonderen gezien van hem, de jouwe lijkt zeker repareerbaar.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2007, 20:05

Hoe goed ze dat ook kunnen repareren, het blijft ergens in je achterhoofd hangen dat die velg any minute kan afbrokkelen ofzo. Mijn voorkeur zou toch ook uitgaan naar een nieuwe velg ...
tysie
Be Mini
Be Mini

19 jun 2007, 20:31

Fred schreef:Hoe goed ze dat ook kunnen repareren, het blijft ergens in je achterhoofd hangen dat die velg any minute kan afbrokkelen ofzo. Mijn voorkeur zou toch ook uitgaan naar een nieuwe velg ...
Daar ben ik het helemaal mee eens, of ze moeten er een stuk aluminium tussen lassen.
Het lijkt mij echter zeer onwaarschijnlijk dat ze dat doen. Een nieuwe velg zou mij persoonlijk
een veiliger gevoel geven en ik heb het idee dat dat misshien zelfs wel goedkoper is.
vriesge
Nieuw Lid
Nieuw Lid

20 jun 2007, 00:32

Een nieuwe velg is helaas niet meer te krijgen. De productie van dit type is een jaar geleden gestopt.

w w w. velgen .nl (Hellevoetsluis) denkt hem wel (veilig) te kunnen repareren. Vreemd genoeg merk ik tijdens het rijden weinig, geen slag, trekken naar een kant, niets. Zodra het wiel gerepareerd is moet ie toch voor de grote beurt, dan kunnen ze meteen het onderstel even controleren.

Donderdag ga ik hem laten zien daar, ook mn andere 3 velgen wil ik meteen opnieuw laten stralen en coaten, en spuiten in de royal grey kleur zoals ze waren... Alles bij mekaar gaat dit (ex band) zo'n 500 euro's kosten, valt me nog reuze mee!

Wordt weer vervolgt!

Terug naar “Exterieur”