Picca's please!!!
Angel eyes 4 MINI
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!

Bericht
CTD Germany schreef:
Van: CTD-Germany [mailto:[email protected]]
Verzonden: vrijdag 7 april 2006 14:44
Aan: 'Marco Kremers'
Onderwerp: AW: Angel Eyes
Hello marco,
here is a picture for you. The installation is a bit tricky if you don’t
want to remove the front bumper. You need long and thin fingers.
regards.
Tino Guettler
CTD-Germany
-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: Marco Kremers [mailto:[email protected]]
Gesendet: Freitag, 31. März 2006 13:00
An: [email protected]
Betreff: Angel Eyes
Hi,
I visited your website and saw the Angel Eyes for the New MINI (BMW)...
Do you have a picture of a car, preferable a New MINI of course, which is
fitted with this item...???
I am very interested in this particular item...
Is this item easy to be fitted...??? Or could you send me some info
regarding placement...
Hope to hear from you soon...!!!
Regards,
Marco Kremers
www.NewMINIclub.nl
http://spaces.msn.com/luv2xlr8netherlands/
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb ze er op zitten. De mijne van newministuuf zijn dezelfde als CTD Germany en worden gemaakt door Ultra (part no BM10L96).
Ze passen 1 op 1, drie schroefjes losdraaien en het geheel omwisselen. In mijn geval zonder de voorbumper er af te halen. De onderste van de schroeven is echter zeer lastig los en vast te krijgen. Ik heb er in totaal 1,5 uur over gedaan.
Oude en nieuwe lichten naast elkaar.

Overdag bij zonlicht. Wat mij betreft hadden ze wel iets feller gemogen.

Bij schemering. De camera laat het er achter iets anders uitzien dan het in werkelijkheid is, ik moet eens leren om handmatig de belichtingstijd in te stellen

Het blauwe licht past heel goed bij de xenons, veel beter dan de bluevision Philips lampen die toch gelig waren. Voor halogeen koplampen heeft Ultra andere halogeen lampen (part no BU477P volgens de handleiding).
Ze passen 1 op 1, drie schroefjes losdraaien en het geheel omwisselen. In mijn geval zonder de voorbumper er af te halen. De onderste van de schroeven is echter zeer lastig los en vast te krijgen. Ik heb er in totaal 1,5 uur over gedaan.
Oude en nieuwe lichten naast elkaar.

Overdag bij zonlicht. Wat mij betreft hadden ze wel iets feller gemogen.

Bij schemering. De camera laat het er achter iets anders uitzien dan het in werkelijkheid is, ik moet eens leren om handmatig de belichtingstijd in te stellen

Het blauwe licht past heel goed bij de xenons, veel beter dan de bluevision Philips lampen die toch gelig waren. Voor halogeen koplampen heeft Ultra andere halogeen lampen (part no BU477P volgens de handleiding).
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
MINIJCW schreef:Ziet er gaaf uit Berthil. Heb je ze er zo ingekregen of bumper moeten verwijderen?
Berthil schreef:Ze passen 1 op 1, drie schroefjes losdraaien en het geheel omwisselen. In mijn geval zonder de voorbumper er af te halen. De onderste van de schroeven is echter zeer lastig los en vast te krijgen. Ik heb er in totaal 1,5 uur over gedaan.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Met wat bewerkt gereedschap is het mij gelukt zonder de bumper af te halen.
De ronde lichten zijn overdag wat te flets naar mijn smaak. Eens kijken of daar nog wat anders voor te kijgen is, maar wisselen zal niet makkelijk zijn.
Het is net te doen, maar niks laten vallen want dan kom je er moeilijk bij. Ik heb mijn verbouwde schroevendraaiertje met een magneetje van de bovenkant van de onderste spoiler moeten vissen.
De ronde lichten zijn overdag wat te flets naar mijn smaak. Eens kijken of daar nog wat anders voor te kijgen is, maar wisselen zal niet makkelijk zijn.
Het is net te doen, maar niks laten vallen want dan kom je er moeilijk bij. Ik heb mijn verbouwde schroevendraaiertje met een magneetje van de bovenkant van de onderste spoiler moeten vissen.
- mini black n'croom
- Leerling Mini lid

- Contacteer:
Bericht
http://forum.mini2.be/viewtopic.php?t=2 ... sc&start=0
op het mini2 forum organiseren we een group buy voor de geintreseerde
op het mini2 forum organiseren we een group buy voor de geintreseerde
Onze sponsors