S SPOKES vraagje

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
pimp
One wheel wonder
One wheel wonder

14 jul 2007, 07:30

BigD schreef:Ik heb zo eens aan de binnekant gevoeld maar kan nie echt verschil merken tussen voor en achter :roll: volgende week gaan ze er weer af zal ik het toch eens goed bekijken. En de banden die ik heb zijn Pirelli sport 9000 achter en pirelli eufori@ voor beide RF :mrgreen:

Greetz BigD
Ok BigD,laat nog maar even weten hoe ze eruit zien als je wil,ben wel benieuwd!
Groetjes,Pim
pimp
One wheel wonder
One wheel wonder

14 jul 2007, 07:32

werner schreef:De fabriek heeft twee leveranciers voor de velgen, hierdoor zijn er ook mini's die verschillende velgen hebben.
Dit is bekent maar erg slordig vindt ik, dat ze er in de fabriek bij montage niet goed op letten.
Ik zou in iedergeval twee gelijke voor en twee gelijke achter monteren.
Het beste is de lichtste voor, dat zijn de rond afgewerkte aan de binnenkant geloof ik!
He Werner,hoe kom je eigenlijk aan deze info;bij de dealer hier in Hilversum hadden ze er nog nooit van gehoord :?
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 jul 2007, 14:08

pimp schreef:
werner schreef:De fabriek heeft twee leveranciers voor de velgen, hierdoor zijn er ook mini's die verschillende velgen hebben.
Dit is bekent maar erg slordig vindt ik, dat ze er in de fabriek bij montage niet goed op letten.
Ik zou in iedergeval twee gelijke voor en twee gelijke achter monteren.
Het beste is de lichtste voor, dat zijn de rond afgewerkte aan de binnenkant geloof ik!
He Werner,hoe kom je eigenlijk aan deze info;bij de dealer hier in Hilversum hadden ze er nog nooit van gehoord :?
Dat is Werner! :mrgreen:
Die weet nu eenmaal dat soort dingen...

Terug naar “Exterieur”