Chrome grill
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Omdat ik de aerobumpers heb zitten de haakjes van een chrome grill anders dan van de zwarte aero grille. Het bovenste gedeelte paste wel, maar het onderste chroom in de grille hebben ze moeten lijmen. Volgens mij moet een chrome grille zo op een one passen. Hebben die dat nou niet standaard?
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Afgezien van de lm velgen zijn beide MINI's geheel standaard geconfigureerd.
In Nederland wel, rest van Europa niet. Ook andere chroomdelen zijn in Nederland standaard (chroom line) en in de rest van Europa niet. Zie hieronder een vergelijk. Ik heb beide MINI's samengesteld in de configurator op de Nederlandse site en op de Duitse site.MINIJCW schreef:Volgens mij moet een chrome grille zo op een one passen. Hebben die dat nou niet standaard?

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog gelukt om meteen hierna te stoppen met samenstellen of heb je nog een uurtje je utlieme cooper s samengesteld ?
Maar denk wel dat het zo zal passen. Had al eerder vernomen dat 'Duitse' mini's net wat anders zijn samengesteld dan de 'Nederlandse' mini's.Mini Poeper schreef:In Nederland wel, rest van Europa niet. Ook andere chroomdelen zijn in Nederland standaard (chroom line) en in de rest van Europa niet. Zie hieronder een vergelijk. Ik heb beide MINI's samengesteld in de configurator op de Nederlandse site en op de Duitse site.MINIJCW schreef:Volgens mij moet een chrome grille zo op een one passen. Hebben die dat nou niet standaard?
Nog gelukt om meteen hierna te stoppen met samenstellen of heb je nog een uurtje je utlieme cooper s samengesteld ?
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die had ik al eerder samengesteld! Toen ben ik een en ander wég gaan vinken tot bij het budget.Raymond schreef:Nog gelukt om meteen hierna te stoppen met samenstellen of heb je nog een uurtje je utlieme cooper s samengesteld ?

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha, zo kwam ik ook op mijn alternatiefMini Poeper schreef:Die had ik al eerder samengesteld! Toen ben ik een en ander wég gaan vinken tot bij het budget.Raymond schreef:Nog gelukt om meteen hierna te stoppen met samenstellen of heb je nog een uurtje je utlieme cooper s samengesteld ?
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors