beste kenners
graag zou ik info willen over xenon?
ik zou graag xenon steken maar hoe en wat?
voordelen enzo???en nadelen???
mvg
Zwarte Angel eyes
- maus105
- Bonkey
Bericht
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=5471
hier staat aardig wat.
kijk je wil alles weten maar wat wil je weten?
als je ze orgineel laat dan heb je mooie lampen after market word een ander verhaal.
maar er staat hier heel veel over after market en orgineel
hier staat aardig wat.
kijk je wil alles weten maar wat wil je weten?
als je ze orgineel laat dan heb je mooie lampen after market word een ander verhaal.
maar er staat hier heel veel over after market en orgineel
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Het is nog bijdehanter, de auto wordt gebruikt in 4 verschillende advertenties van ze. Ik heb vandaag weer een mail gestuurd of dat ze AUB willen reageren. Ook direct uitgelegd hoe de Nederlandse auteurswet in elkaar zit.
Ik wil best een mooie foto voor ze akorderen, en dan een mooie photoshop met die lampen aanleveren. Maar ik hou er niet van om zoiets commercieel te gebruiken zonder dat de eigenaar daar vanaf weet.
iDD
Ik wil best een mooie foto voor ze akorderen, en dan een mooie photoshop met die lampen aanleveren. Maar ik hou er niet van om zoiets commercieel te gebruiken zonder dat de eigenaar daar vanaf weet.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/XENON-HI ... enameZWDVW
via ebay kopen is altijd top. Ik ben zelf nog nooit opgelicht via Ebay. Ik ken wel personen die wel eens iets niet krijgen, maar de post raakt ook wel eens iets kwijt. Gebruik paypal of een credit card. En ga niet in zee met verkopers die geen of negatieve feedback hebben.
Als je dat setje van Kazespeed koopt, wil je hem er dan op attenderen dat ik hem al tot twee keer toe een dringende mail heb verstuurd over het gebruik van mijn auto in zijn advertenties?
iDD
via ebay kopen is altijd top. Ik ben zelf nog nooit opgelicht via Ebay. Ik ken wel personen die wel eens iets niet krijgen, maar de post raakt ook wel eens iets kwijt. Gebruik paypal of een credit card. En ga niet in zee met verkopers die geen of negatieve feedback hebben.
Als je dat setje van Kazespeed koopt, wil je hem er dan op attenderen dat ik hem al tot twee keer toe een dringende mail heb verstuurd over het gebruik van mijn auto in zijn advertenties?
iDD
Onze sponsors