gelukkig nix gevonden, zelfs niet nat !!!!
oef !
(maar vind het keierg voor de anderen)
Roest aan je MINI
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij mij is de roest wedergekeerd na de reparatie onder garantie.
Ze zijn dus nog niet van me af
Volgende week krijg ik een telefoontje wat er verder gaat gebeuren na overleg tussen dealer en Mini Nederland.
Ik ga er van uit dat het dit keer goed opgelost wordt.
Ze zijn dus nog niet van me af

Volgende week krijg ik een telefoontje wat er verder gaat gebeuren na overleg tussen dealer en Mini Nederland.
Ik ga er van uit dat het dit keer goed opgelost wordt.
- MartinCooper
- One wheel wonder
- rjvanvelzen
- Nieuw Lid
Bericht
Ook ik heb last van roest plekjes. Ik heb contact opgenomen met de dealer (Zwartepoorte Goes) en die beweren dat de claim niet gehonoreerd wordt door BMW NL. Als ik alle berichten goed heb gelezen concludeer ik dat er dus eigenlijk nog geen goede oplossing voor dit probleem is. Meer mensen moeten kijken en de schade claimen bij de dealer. Ik was namelijk de eerste bij Zwartepoort. Ze hadden er daar nog nooit van gehoord.
- valentijn
- Mod virus alert!
Bericht
oeiii wat kunnen jullie iemand buikpijn bezorgen zeg
ben met lood in mijn schoenen net naar de garage gelopen om te zien wat voor verrassing mij te wachte stond.(slik)
Tot mijn grote vreugde "niks aan het handje" (inderdaad wel nat onder de rubber)
Gelukkig maar!!!!
frank

ben met lood in mijn schoenen net naar de garage gelopen om te zien wat voor verrassing mij te wachte stond.(slik)
Tot mijn grote vreugde "niks aan het handje" (inderdaad wel nat onder de rubber)
Gelukkig maar!!!!
frank

mijn mini is maxi
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stuur je dealer de link naar dit topic maar.
Menig dealer heeft namelijk WEL en in overleg met de importeur deze roest onder garantie verwijderd.
Trouwens,
roesten is sowieso een garantiekwestie. Zeker als je Mini altijd dealeronderhouden is.
Succes.
Wat een stierenpoep...rjvanvelzen schreef:Ik heb contact opgenomen met de dealer (Zwartepoorte Goes) en die beweren dat de claim niet gehonoreerd wordt door BMW NL. Als ik alle berichten goed heb gelezen concludeer ik dat er dus eigenlijk nog geen goede oplossing voor dit probleem is. Meer mensen moeten kijken en de schade claimen bij de dealer. Ik was namelijk de eerste bij Zwartepoort. Ze hadden er daar nog nooit van gehoord.

Stuur je dealer de link naar dit topic maar.
Menig dealer heeft namelijk WEL en in overleg met de importeur deze roest onder garantie verwijderd.
Trouwens,
roesten is sowieso een garantiekwestie. Zeker als je Mini altijd dealeronderhouden is.
Succes.

- rjvanvelzen
- Nieuw Lid
- rjvanvelzen
- Nieuw Lid
Bericht
roest
Nog even wat anders om te delen. De dealer vertelde mij ook dat het normaal is dat het nat blijft onder de bekende rubbers, als het maar aan de buitenzijde van het rubber blijft.
Ik geloof dat dit juist de roest veroorzaakt. Jullie mening? Vertelden jullie dealers dat ook? Het hoort daar volgens mij gewoon echt niet nat te zijn/blijven, toch??

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De dealer kan het ondertussen wel normaal vinden maar dat is het toch niet. Op zich misschien niet zo erg dat het eens nat wordt, maar de constructie met de samengeperste carrosserieplaten en het water wat er steeds bij komt zorgt voor de roestvorming. Het is gewoon een constructiefoutje en de dealer/MINI Nederland moet zijn verantwoordelijkheid nemen.
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als jouw dealer niet helemaal begrijpt wat het probleem is,
laat hem dan eens kontakt opnemen met Caram Schadeherstel, naast BMW/Mini dealer Keram!
Daar hebben Berthil en ik onze Mini's voor dit probleem laten behandelen.
En allebei prima geholpen, onder garantie, zoals het hoort.

laat hem dan eens kontakt opnemen met Caram Schadeherstel, naast BMW/Mini dealer Keram!
Daar hebben Berthil en ik onze Mini's voor dit probleem laten behandelen.
En allebei prima geholpen, onder garantie, zoals het hoort.

- wilf
- One wheel wonder
Bericht
Ter info:
MINI Amsterdam heeft het (na verwijzen naar deze site/link) ook helemaal keurig opgelost en de drempels zijn opnieuw behandeld en weer in kleur gespoten. Prima!
Of het een dealer of een MINI Nederland actie is geweest weet ik niet, ze hebben (hoorde ik) wel contact gehad.
MINI Amsterdam heeft het (na verwijzen naar deze site/link) ook helemaal keurig opgelost en de drempels zijn opnieuw behandeld en weer in kleur gespoten. Prima!
Of het een dealer of een MINI Nederland actie is geweest weet ik niet, ze hebben (hoorde ik) wel contact gehad.
Onze sponsors