Thanks mannen, ik heb het setje van Rob gekocht kunnen met een beetje TLC volgens mij mooie wieltjes worden voor erbij of winterset of als het heel mooi word zomerset hebben wel goede specs. Zit te twijfelen two tone hooglans zwart rand brons hart. Of iets met PW in combi met een van deze kleuren
deze wieltjes zijn het ga ze van de week halen. Aangezien het maar geen winter wil worden alvast wat plannetjes maken voor het voorjaar. Qua mod's zijn alweer wat dingentjes die er aan komen Heb er weer zin in.
Mini vriendjes, ik heb een vraag.
Mijn schoonzusje wil misschien iets roze aan dr auto hebben.....
Dus vandaar de vraag zou iemand de spiegelkap (alles boven t knipperlicht) en de chrome grill roze kunnen shoppen, met paint schoot het niet op...
Lieve mensen. Zou iemand een shopje kunnen maken van mijn velgen met een antraciet kleur.
Wil mn velgen laten opknappen en dan ook meteen een andere kleur doen. Dus vandaar.
En het grote twijfelen is weer toegeslagen nadat ik het bedrag heb gehoord. Dus wil er wel zeker van zijn of het nu wel de moeite is enzo bla bla bla.
Vandaar ook twee verschillende foto's om het resultaat te kunnen zien.
Soms wordt ik echt moe van mezelf
En dit is de voorbeeld kleur die op de site van Wheelcare staat. Dus dit zal denk ik wel een goed uitgangspunt zijn.
Voor de persoon die zich er aan durft te wagen. 1000 maal dank!!!