iemand een idee hoeveel spuitbussen ik nodig zou hebben om een R53 spoiler + de bovenkant van koffer te doen (het stuk onder de spoiler) + de klinken en tankstop?
2-3?
Plasti Dip
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zou er minimaal 3 bestellen.
De spoiler is toch een best groot stuk..
De spoiler is toch een best groot stuk..
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- speedy
- NMC Legend
Bericht
spul is niet geschikt om aan te zitten en word erg lelijk na een paar dagen al.
klinken moet je niet gaan dippenDirkxke schreef:iemand een idee hoeveel spuitbussen ik nodig zou hebben om een R53 spoiler + de bovenkant van koffer te doen (het stuk onder de spoiler) + de klinken en tankstop?
2-3?

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ligt ook een beetje aan de kleur.
Ik ging van zilver naar lichtblauw; ik was 2,5/3bus nodig.
Als je van zilver naar zwart gaat zal je idd meer nodig hebben.
Dus zou 1 op 1 gaan bij zwart
Ik ging van zilver naar lichtblauw; ik was 2,5/3bus nodig.
Als je van zilver naar zwart gaat zal je idd meer nodig hebben.
Dus zou 1 op 1 gaan bij zwart
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben toen van zwart naar wit/bronze gegaan. En je hebt toch wel echt 4 bussen nodig. Dus 4 minimaal is mijn tip. Doe gewoon 5 bussen en dan extra goed spuiten. 5-6 lagen minimaal. Dan kun je er gewoon mee door de kras-straat en alles. Want witte velgen.... Heel veel schoonmaken zal ik je verklappen 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
denk dat wit erg lastig spierwit te houden is want je kunt er wel met een borstel of spons overheen maar je moet toch iets voorzichtiger doen als dat je wielen echt gecoat zijn.
daarbij is de plastidip ook nog een beetje korrelige structuur wat natuurlijk meer vuil vasthoud als mooie gladde structuur.
als je de wielen gaat dippen zorg er voor dat de wielen super goed ontvet zijn en met name de randen want anders gaat de dip op die plekken los laten en zeker als je regelmatig gaat borstelen/wassen.
daarbij is de plastidip ook nog een beetje korrelige structuur wat natuurlijk meer vuil vasthoud als mooie gladde structuur.
als je de wielen gaat dippen zorg er voor dat de wielen super goed ontvet zijn en met name de randen want anders gaat de dip op die plekken los laten en zeker als je regelmatig gaat borstelen/wassen.
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik ging ook van zilver naar zwart, 5/6 lagen op 4 velgen en 1 set Juke spiegel kappen, in totaal had in 2.5 bus gebruikt.
het ligt veel aan welke plastidip jij heb. Vriend van me had bij Conrad (EU model) besteld en hij vond die veel minder dekt dan die van mij en had idd 1 bus 1 velg nodig, van mij was besteld bij plastidip.nl (USA model).JJJJ schreef:en voor de velgen?? als ik die wil doen, moet ik dan 1 op 1 bestellen?
Ik ging ook van zilver naar zwart, 5/6 lagen op 4 velgen en 1 set Juke spiegel kappen, in totaal had in 2.5 bus gebruikt.
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar zoals al gezegd. Als je het een beetje bijhoudt en met dasty aan de gang gaat.
Ideaal. Maar de zwakkeplek van plastidip is rem reiniger. Bij de garage was dit erop gekomen.. Maar heb er best wel een tijdje mee rond gereden zonder dat t stuk ging of iets mee was.
Nee dit valt best wel mee. Hier met een schuurspons er vol in hakken en doen.speedy schreef:denk dat wit erg lastig spierwit te houden is want je kunt er wel met een borstel of spons overheen maar je moet toch iets voorzichtiger doen als dat je wielen echt gecoat zijn.
Maar zoals al gezegd. Als je het een beetje bijhoudt en met dasty aan de gang gaat.
Ideaal. Maar de zwakkeplek van plastidip is rem reiniger. Bij de garage was dit erop gekomen.. Maar heb er best wel een tijdje mee rond gereden zonder dat t stuk ging of iets mee was.
Onze sponsors