Speciale Motorkap
- iDarkDesign
- Transformer
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inderdaad spuiten, ziet niet uit dat zwart. Ik heb behoorlijk wat steenslag in mijn motorkap dus een andere en dan spuiten zodat ie weer pico bello is.
Ik ga ook liever voor een motorkap dan achterklep. Misschien makkelijker over te zetten en meer gewichtsreductie. Ik wil trouwens die carbon motorkap eerst eens in het echt zien (en voelen). Hoe past alles er in en er op en wiebelt het dan niet allemaal teveel. Zien in Nederland zal wel moeilijk worden.
Ik ga ook liever voor een motorkap dan achterklep. Misschien makkelijker over te zetten en meer gewichtsreductie. Ik wil trouwens die carbon motorkap eerst eens in het echt zien (en voelen). Hoe past alles er in en er op en wiebelt het dan niet allemaal teveel. Zien in Nederland zal wel moeilijk worden.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- M7 Racing
- Enthousiast
Bericht
Maar we hebben wel glasvezel spul liggen als het aleen om gewicht gaat......carbon veel te duur voor de raceauto's
Nee ...... f**kHans schreef:Misschien die jongens van M7 racing.. ik geloof dat dick zijn GP lichter wilde maken.. (als hij er al 1 heeft)
Maar we hebben wel glasvezel spul liggen als het aleen om gewicht gaat......carbon veel te duur voor de raceauto's
Onze sponsors