Nummerplaat vooraan
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- MrBean
- 4 op een rij!
Bericht
En nog eens een extra setje gaatjes erbij aan de zijkant. Nu heb ik alles wat ik wilde maar ben ik in de illegaliteit beland.
Een mens kan niet alles hebben naar het schijnt. We zullen zien hoe lang het spel duurt.
Maar ik heb wel nog een reserve sticker
Zou een optie geweest zijn. Maar dan zat ik met vier zichtbare gaten in mijn voorbumper in het midden.MartijnGizmo schreef:Voor meer koeling + legaal zou je dit nog kunnen overwegen:
En nog eens een extra setje gaatjes erbij aan de zijkant. Nu heb ik alles wat ik wilde maar ben ik in de illegaliteit beland.
Een mens kan niet alles hebben naar het schijnt. We zullen zien hoe lang het spel duurt.
Maar ik heb wel nog een reserve sticker

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
De procedure om een Regeling te wijzigen, is veel eenvoudiger dan de juridische procedure om een Wet te wijzigen. Vandaar dat technische details in Regelingen worden uitgevoerd.
Toch denk ik dat de onduidelijkheid voor de agent vooral komt door het feit dat in de WET alleen kort en bondig beschreven staat dat het goed leesbaar moet zijn, maar dat in de REGELING (ook legitiem) heel precies wordt bepaald hoe dat dan uitgevoerd moet zijn. En een Regeling is legitiem omdat er in de Wet naar wordt verwezen. (werkt dus aanvullend op de Wet).Shag schreef:Oom agent moet dan maar snel terug naar de schoolbankjes en zich eens verdiepen in de materie "achter de schermen" (ontstaansgeschiedenis) m.b.t. het WetboekDaveke schreef:Ik heb hier laatst een leuk gesprek over gehad met oom Agent (in NL) na een staande houding wegens te hoge snelheid.
Hij zei dat er in het NL'se wetboek niets over is beschreven waar de plaat aan de voorzijde bevestigd moet zijn ZOLANG hij maar goed leesbaar is. Achter je raam is dus geen probleem, en mocht je er een boete voor krijgen kun je die aanvechten en je gelijk krijgen. Pas als dat meermaals voor gaat komen zal er iets aan gedaan gaan worden, volgens een agent die zover ik kon beoordelen net klaar was, en dus prima zal weten hoe het zit.
Hij vond mijn plaat in elk geval geen probleem waar ie momenteel ligt.
De procedure om een Regeling te wijzigen, is veel eenvoudiger dan de juridische procedure om een Wet te wijzigen. Vandaar dat technische details in Regelingen worden uitgevoerd.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klopt Marcel, maar van een agent die stelt dat alles mag ''mits goed leesbaar'' zet mensen - in dit geval Davy - gewoon op een verkeerd been. Als ie dan ook nog vers van de opleiding komt zet ik grote vraagtekens bij die opleiding (InHolland?
). Een regeling kan ook voortvloeien uit een algemene maatregel van bestuur, waar heel wat tijd/moeite overheen gaat, in tegenstelling tot enkel de regeling op zich. Is in deze situatie ook het geval. Juist van en agent die notabene vorenstaande dient te handhaven verwacht ik dat ie de wet enigszins 'plus een beetje' kent. Handhavert+! 

- Lowman
- Enthousiast
- Contacteer:
Onze sponsors