Kortsluiting is dan weer niet de bedoelingOllie schreef: ... Ik zal het morgen/vanavond kortsluiten, ...

Ik kijk het nog heel even aan... vind het wel gaaf maar mijn twee linkerhanden gebaren "nee"

Kortsluiting is dan weer niet de bedoelingOllie schreef: ... Ik zal het morgen/vanavond kortsluiten, ...
Haha, ik denk dat ook jij het wel kan hoor!Marcel Always Open schreef:Kortsluiting is dan weer niet de bedoelingOllie schreef: ... Ik zal het morgen/vanavond kortsluiten, ...![]()
Ik kijk het nog heel even aan... vind het wel gaaf maar mijn twee linkerhanden gebaren "nee"
Precies! Ik heb ze zelf ter hoogte van de armleuning gemonteerd, dan schijnt het logo mooi onder de deur, als een soort deurmatspeedy schreef:ja
ja dat moet!boris_brznjef schreef:moet je nog een gat boren als je al deurverlichting hebt? voel er weinig voor om mijn paneel te modificeren (misschien wordt je het wel zat dat Mini logo overal)
All made in chinaspeedy schreef:en de pilot is echt kwaliteit en denk dat een setje van 22 euro niet hetzelfde kan zijn .....
Onze sponsors