Zwarte nl sticker en flitsen!

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Spi
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 jun 2013, 23:36

boris_brznjef schreef:ik rij overal te langzaam en ben ook een gevaar op de weg.
:mrgreen: :lachuh :rijden
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jun 2013, 23:47

Moraalridders? Prima! Dan maar moraalridder. Ik hou me bij wegwerkzaamheden altijd aan de snelheid net als in de bebouwde kom. Als je dan een moraalridder bent helemaal prima.

Wat een kansloze opmerking zeg.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
nikkwaus
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 jun 2013, 23:53

het verschilt gewoon per person de een die kakt liever over al rond de ander wilt zig netjes aan de snelheid houden en de andere raced lever.
klaar haha gooi hem maar dicht voordat er ruzie komt ik wau alleen mede mini rijders waarschuwen of zelfs helpen.
Afbeelding
Richard030
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

13 jun 2013, 00:36

Zal ik ook nog een gaan aanflikkeren of niet? Moraaltje erbij of niet? Goed? Moraaltje erbij? Nou kijk, de moraal is; “Mensen, laten we in godsnaam ophouden, om elkaar, van vlakbij, met een automatisch wapen door de kop te schieten, he.” Als we daar nou eens mee ophouden!

:lol:
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jun 2013, 08:58

Hoe zie je trouwens op een zwart/wit-flitsfoto het verschil tussen een zwart of blauw NL-deel?
de_jeff
Mod virus alert!
Mod virus alert!

13 jun 2013, 09:23

MartijnGizmo schreef:Hoe zie je trouwens op een zwart/wit-flitsfoto het verschil tussen een zwart of blauw NL-deel?
Dat zat ik me ook al af te vragen :D

En voor wat de werkzaamheden betreft.. Er is ook een verschil tussen "iets" te hard als die mannen niet aan het werk zijn, en er als een malloot langs knallen. In woonwijken hoor je je gewoon aan de snelheid te houden of liever stapvoets. Ik heb al een paar keer een kind dat verstoppertje speelt achter een auto vandaan zien schieten, en was dan altijd blij dat ik geen 50km/u door de wijk heen reedt!

Hoe goed je ook kunt rijden lui, die seconde reactietijd heb je echt nodig en bij sommige snelheden ben je dan gewoon te laat en mag je je excuses gaan aanbieden aan de ouders/vrouw en of kinderen van de gene die je geraakt hebt.

Ohw ik ben absoluut geen moraalridder of lieverdje, en mag je doen wat je wilt, maar zorg wel dat je alleen jezelf schade kunt toebrengen! 8)
Its never to late to get yourself a MINI
Richard030
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

13 jun 2013, 09:36

MartijnGizmo schreef:Hoe zie je trouwens op een zwart/wit-flitsfoto het verschil tussen een zwart of blauw NL-deel?
Zwart is nog donkerder op een zwart/wit foto :wink:
PjV
Be Mini
Be Mini

13 jun 2013, 09:56

Als je geflitst wordt met je raam open, kan je dan ook bezwaar aantekenen?
Fotootje meesturen van je auto met de ramen dicht en de bekeuring wordt zomaar verscheurd...
Afbeelding
Spi
Mod virus alert!
Mod virus alert!

13 jun 2013, 11:05

Dit zal een eindeloze discussie blijven.

Ik ben er ook eerlijk in. Bebouwde kom en wegwerkzaamheden houdt ik mij aan de snelheid. Niet alleen voor de veiligheid van de mensen (dit na 2 minder leuke ervaringen) maar ook omdat ze er vaak staan te flitsen 8)

Ik heb bij veel opmerking wel gevoel.. Als je op een drie - vierbaans weg rijd en er is er één afgesloten met de maximale snelheid van 70 -90, dan rijden weinig mensen de aangegeven snelheid. Helemaal als je de keus hebt met 2 banen er tussen..

Het ligt helemaal aam de situatie

Wat betreft de stikker. Daar zijn we het allemaal mee eens officieel mag het niet, dat is een feit... Wordt je staande gehouden heb je een probleem moet je op de blaren zitten. Heb je geluk krijg je een waarschuwing. Gooi je charmes in de strijd bij de politieagente . :-))

Wordt je geflits heb je te hard gereden moet je ook op de blaren zitten. Ze flitsen je niet voor niks. :P

Snap het punt niet waarom je tegen de bekeuring in moet gaan... Ook die krijg je niet zomaar. Dan heb ik het niet over de parkeerboetes die wel onterecht kunnen zijn. Bedoel een flitser flitst je niet bij oranje en al helemaal niet bij groen..

:surrender
ParklaneS
Mod virus alert!
Mod virus alert!

13 jun 2013, 11:36

Het gaat gewoon ook om de hele mentaliteit in het verkeer. Niet zozeer van de topicstarter, maar van een groot aantal weggebruikers:

"Ik zie niets op de rijstrook, dus waarom een rood kruis er boven?"
"Ik zie niemand aan het werk, dus waarom aangepaste snelheid?"
"waarom mag ik hier 100 in plaats van 120/130?"
"Zo'n klein stukje over de vluchtstrook maakt toch niet uit?"

Rijkswaterstaat icm provincies en gemeentes bepalen het verkeersbeleid. De politie handhaaft. Deal with it.
Richard030
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

13 jun 2013, 11:37

Spi schreef: Snap het punt niet waarom je tegen de bekeuring in moet gaan... Ook die krijg je niet zomaar.

:surrender
Oke, ik zal hier een voorbeeld op geven. Ik heb eens op een 70 km weg (4 baans met gras berm in het midden) te hard gereden. Iedereen rijd daar te hard. Op een gegeven moment stond ik voor het stoplicht, verschijnt er een undercover A6 naast me dat ik hem moest volgen (hij was alleen). Hij had mij zogenaamd gemeten op zijn km tellert. Hij had een snelheid van 125 gemeten, minus 4 km correctie dus 121. Rijbewijs kwijt. Stond ik daar verbouwereerd..

Ik zat al te zoeken waar de cameraploeg van weg misbruikers was, maar die was er niet. Tevens had ik geen bewijs van inlevering rijbewijs gekregen (had hij niet bij zich). Uit eindelijk wel via de post gekregen en het is wel allemaal goed gekomen, maar dit zijn wel de dingen van "bewijs maar dat ik zo hard gereden heb, zolang je het niet officieel gemeten hebt).

Zo zijn er nog wel voorbeelden (motor agent die met een stift op z'n tank 3 gemiddelde snelheden van mij bij heb gehouden voor 'ie me staande hield op de A2 :s ).. Maar nooit met een flitspaal, die flitsen je niet voor niets op dat moment.

Bij wegwerkzaamheden rijd ik altijd de snelheid die dan geldt. Er zijn mensen aan het werk, dan houd je daar rekening mee. Net als dat je rekening houd met b.v. verkeersregelaars, die knal je ook niet met 100 voorbij..
Spi
Mod virus alert!
Mod virus alert!

13 jun 2013, 12:38

@ Richard dan heb je echt pech!! :S Ik kan met die niet voorstellen... Hoe hard reed je dan op de 70km weg? Als je je aan de snelheid had gehouden had die je niet staande gehouden. Misschien vond die je auto gewoon heel erg mooi. :)

Bovengenoemde wat jij aan geeft doen ze altijd met z'n tweeën. Beide kan je in hoger beroep gaan omdat het geen juiste bewijzen zijn en het is jou woord tegen zijn woord. Zijn ze met z'n tweeën heb je gewoon pech. Dan staan ze gewoon sterker..
ParklaneS
Mod virus alert!
Mod virus alert!

13 jun 2013, 13:18

Spi schreef:@ Richard dan heb je echt pech!! :S Ik kan met die niet voorstellen... Hoe hard reed je dan op de 70km weg? Als je je aan de snelheid had gehouden had die je niet staande gehouden. Misschien vond die je auto gewoon heel erg mooi. :)

Bovengenoemde wat jij aan geeft doen ze altijd met z'n tweeën. Beide kan je in hoger beroep gaan omdat het geen juiste bewijzen zijn en het is jou woord tegen zijn woord. Zijn ze met z'n tweeën heb je gewoon pech. Dan staan ze gewoon sterker..
Tegen het woord van een ambtenaar in functie begin je weinig in de rechtzaal. tenzij je meerdere getuigen hebt die het tegendeel beweren.

Een agent mag je snelheid altijd schatten. Er is niet altijd een meting nodig.
Spi
Mod virus alert!
Mod virus alert!

13 jun 2013, 13:31

ParklaneS schreef:
Spi schreef:@ Richard dan heb je echt pech!! :S Ik kan met die niet voorstellen... Hoe hard reed je dan op de 70km weg? Als je je aan de snelheid had gehouden had die je niet staande gehouden. Misschien vond die je auto gewoon heel erg mooi. :)

Tegen het woord van een ambtenaar in functie begin je weinig in de rechtzaal. tenzij je meerdere getuigen hebt die het tegendeel beweren.

Een agent mag je snelheid altijd schatten. Er is niet altijd een meting nodig.
Klopt helemaal. Een agent weet ook dat hij met schatten van de snelheid niet in zijn recht staat. Vaak houden ze je dan niet staande als ze het niet zeker weten, omdat ze dan geen poot hebben om op te staan.. Zijn ze met z'n tweeën heb je meer pech.

Daar komt nog eens bij dat ambtenaren altijd in functie zijn :mrgreen: ook dan mogen ze je staande houden...dat ze het bijna niet doen is een tweede.
ParklaneS
Mod virus alert!
Mod virus alert!

13 jun 2013, 13:40

Een agent staat ook met een schatting volledig in z'n recht.

Terug naar “Exterieur”