boris_brznjef schreef:ik rij overal te langzaam en ben ook een gevaar op de weg.

Dat zat ik me ook al af te vragenMartijnGizmo schreef:Hoe zie je trouwens op een zwart/wit-flitsfoto het verschil tussen een zwart of blauw NL-deel?
Zwart is nog donkerder op een zwart/wit fotoMartijnGizmo schreef:Hoe zie je trouwens op een zwart/wit-flitsfoto het verschil tussen een zwart of blauw NL-deel?
Oke, ik zal hier een voorbeeld op geven. Ik heb eens op een 70 km weg (4 baans met gras berm in het midden) te hard gereden. Iedereen rijd daar te hard. Op een gegeven moment stond ik voor het stoplicht, verschijnt er een undercover A6 naast me dat ik hem moest volgen (hij was alleen). Hij had mij zogenaamd gemeten op zijn km tellert. Hij had een snelheid van 125 gemeten, minus 4 km correctie dus 121. Rijbewijs kwijt. Stond ik daar verbouwereerd..Spi schreef: Snap het punt niet waarom je tegen de bekeuring in moet gaan... Ook die krijg je niet zomaar.
Tegen het woord van een ambtenaar in functie begin je weinig in de rechtzaal. tenzij je meerdere getuigen hebt die het tegendeel beweren.Spi schreef:@ Richard dan heb je echt pech!! :S Ik kan met die niet voorstellen... Hoe hard reed je dan op de 70km weg? Als je je aan de snelheid had gehouden had die je niet staande gehouden. Misschien vond die je auto gewoon heel erg mooi.
Bovengenoemde wat jij aan geeft doen ze altijd met z'n tweeën. Beide kan je in hoger beroep gaan omdat het geen juiste bewijzen zijn en het is jou woord tegen zijn woord. Zijn ze met z'n tweeën heb je gewoon pech. Dan staan ze gewoon sterker..
Klopt helemaal. Een agent weet ook dat hij met schatten van de snelheid niet in zijn recht staat. Vaak houden ze je dan niet staande als ze het niet zeker weten, omdat ze dan geen poot hebben om op te staan.. Zijn ze met z'n tweeën heb je meer pech.ParklaneS schreef:Tegen het woord van een ambtenaar in functie begin je weinig in de rechtzaal. tenzij je meerdere getuigen hebt die het tegendeel beweren.Spi schreef:@ Richard dan heb je echt pech!! :S Ik kan met die niet voorstellen... Hoe hard reed je dan op de 70km weg? Als je je aan de snelheid had gehouden had die je niet staande gehouden. Misschien vond die je auto gewoon heel erg mooi.
Bovengenoemde wat jij aan geeft doen ze altijd met z'n tweeën. Beide kan je in hoger beroep gaan omdat het geen juiste bewijzen zijn en het is jou woord tegen zijn woord. Zijn ze met z'n tweeën heb je gewoon pech. Dan staan ze gewoon sterker..
Een agent mag je snelheid altijd schatten. Er is niet altijd een meting nodig.
Onze sponsors