Angel eyes 4 MINI

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

21 apr 2006, 01:40

Geen probleem :)

Hopen dat je het snel in huis hebt. Ik heb de mijn toch maar geanuleerd. Vind het meer passen bij xenons :) Ga denk ik wel de lichten vervangen.
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 apr 2006, 17:01

Inmiddels binnen, 2 dagen na bestellen :shock: :shock: Zit een flyertje bij met info om je koplampen dezelfde kleur te laten schijnen als de Angel-eyes
Weet alleen niet of het allemaal "road legal" is.

Morgen maar even monteren.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2006, 08:50

Mini7benno schreef:Inmiddels binnen, 2 dagen na bestellen Zit een flyertje bij met info om je koplampen dezelfde kleur te laten schijnen als de Angel-eyes
Weet alleen niet of het allemaal "road legal" is.

Morgen maar even monteren.
:hi Gaafie!!

niet je NewMINIclub sticker vergeten te monteren hè (punt 12 van je Angel Eyes montage-instructie) saint
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2006, 12:04

Ik heb ze gisteren ook besteld, Zal wel weer volgende week worden voordta ik ze binnen heb :?
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2006, 13:20

Potver, er zit er nu 1 in. Dit is nog niet zo'n gemakkelijk klusje. Zoals Berthil al schreef zit het onderste schroefje diep en bijna onbereikbaar. Het eerste schroefje wat ik losdraaide was ik direct kwijt, ging als een balletje door een flipperkast dieper en dieper de bumper in :?
Een maal de lichtunit eruit (na iets losmaken van de komplete bumper, ben ik nog even bezig geweest de nieuwe rechterunit in de bumper te krijgen aan de linkerkant :roll: Dit wilde niet lukken, en uiteindelijk de goede op zijn plek gekregen. Hop stekkertjes erin.................. Nou NOT!!! afwijkende stekkers voor de ring van Led's. Dat wordt knippen en plakken van een nieuw stekkertje met een krimpsokje eromheen.

Heb inmiddels wel in de gaten dat het vandaag niet mijn dag is voor deze klus dus is e.e.a. opgeschort naar zondag.

De GTT luchtfilter zit er wel in, dat ging appeltje eitje. Niet echt extreem meer sound voor zover ik even heb gereden. Wel lijkt het, of wil ik dat het zo lijkt, dat er meer trekkracht is. Uitlaat hoor je nu ook meer ploffen.

I keep thou informed.
Ciao
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2006, 13:23

ik zie de bui al hangen SOS ruzie
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2006, 13:30

Benno moet gewoon ff goed zijn MINI schudden dan heeft ie dat schroefie zo weer terug :mrgreen:

@ Coen: is dit een roep om hulp? :lol:
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2006, 13:35

Hulp, er moet een hele tv aktie worden opgezet om Coentje te helpen :mrgreen:
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

22 apr 2006, 19:28

Pas op! Voor je het weet biedt MiniPaul zijn diensten aan. :lachuh
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

22 apr 2006, 19:35

@Benno, jij hebt toch ook de OMP strutbrace of niet? Past dat dus met het GTT luchtfilter of zit die toch tegen de motorkap aan. Ging het luchtfilter monteren gemakkelijk want de ECU met één of andere plus aansluiting zit daar toch ook naast? Zit dat nu tegen het luchtfilter aan?

Effe doorzetten met die lampjes en niks laten vallen, na een paar uurtjes heb je ze er in :)
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2006, 19:52

Berthil schreef:@Benno, jij hebt toch ook de OMP strutbrace of niet? Past dat dus met het GTT luchtfilter of zit die toch tegen de motorkap aan. Ging het luchtfilter monteren gemakkelijk want de ECU met één of andere plus aansluiting zit daar toch ook naast? Zit dat nu tegen het luchtfilter aan?
Heb geen strut-braces meer, die hebben Arjan & Sleefje overgenomen.
Het monteren van de luchtfilter ging supermakkelijk, alleen het deksel en de filter verwijderen, dan de open unit van GTT erop. Hierop zit ook een bevestiging voor de extra-pluspool van de accu. De luchtfilter heeft een aluminium behuizing met bevestigingspunten passend op de onderbak van de standaard filter. Net LEGO dus :P
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2006, 19:53

Berthil schreef:Effe doorzetten met die lampjes en niks laten vallen, na een paar uurtjes heb je ze er in :)
Eentje brand inmiddels, even tijdelijke verbinding gemaakt. Moest jij ook de stekkers vervangen?
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

22 apr 2006, 21:42

Het verloopstekkertje van de halo's paste direct in de fitting van de gewone standlichten. Als ze het niet doen moeten de stekker omgedraaid worden in de fitting. Bij mij was het dus niet nodig om de stekkers er af te knippen. Lijkt me ook wat vreemd bij jou omdat de fitting van de lampjes toch niet opeens gewijzigd is, dat is gestandardiseerd toch?

Maar nou weet ik nog niet of het GTT filter gemonteerd kan worden tezamen met de OMP strutbrace?
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2006, 15:45

Berthil schreef:Het verloopstekkertje van de halo's paste direct in de fitting van de gewone standlichten. Als ze het niet doen moeten de stekker omgedraaid worden in de fitting. Bij mij was het dus niet nodig om de stekkers er af te knippen. Lijkt me ook wat vreemd bij jou omdat de fitting van de lampjes toch niet opeens gewijzigd is, dat is gestandardiseerd toch?

Maar nou weet ik nog niet of het GTT filter gemonteerd kan worden tezamen met de OMP strutbrace?
Er zitten dus andere stekkers in de MINI, het paste van geen kanten. Nu nog knip knip kroonsteentje. Straks een iets betere oplossing dmv krimpsokjes ivm vochtigheid in de buurt.

Lijkt me inderdaad niet dat het filter kan tesamen met strutbrace. De behuizing van de GTT kit sluit aan op de binnenbekleding van de motorkap.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 apr 2006, 20:45

Gatverpiellekus, das pas lekkerrrrr!

Afbeelding

Terug naar “Exterieur”