Hopen dat je het snel in huis hebt. Ik heb de mijn toch maar geanuleerd. Vind het meer passen bij xenons

:hi Gaafie!!Mini7benno schreef:Inmiddels binnen, 2 dagen na bestellen Zit een flyertje bij met info om je koplampen dezelfde kleur te laten schijnen als de Angel-eyes
Weet alleen niet of het allemaal "road legal" is.
Morgen maar even monteren.
Heb geen strut-braces meer, die hebben Arjan & Sleefje overgenomen.Berthil schreef:@Benno, jij hebt toch ook de OMP strutbrace of niet? Past dat dus met het GTT luchtfilter of zit die toch tegen de motorkap aan. Ging het luchtfilter monteren gemakkelijk want de ECU met één of andere plus aansluiting zit daar toch ook naast? Zit dat nu tegen het luchtfilter aan?
Eentje brand inmiddels, even tijdelijke verbinding gemaakt. Moest jij ook de stekkers vervangen?Berthil schreef:Effe doorzetten met die lampjes en niks laten vallen, na een paar uurtjes heb je ze er in
Er zitten dus andere stekkers in de MINI, het paste van geen kanten. Nu nog knip knip kroonsteentje. Straks een iets betere oplossing dmv krimpsokjes ivm vochtigheid in de buurt.Berthil schreef:Het verloopstekkertje van de halo's paste direct in de fitting van de gewone standlichten. Als ze het niet doen moeten de stekker omgedraaid worden in de fitting. Bij mij was het dus niet nodig om de stekkers er af te knippen. Lijkt me ook wat vreemd bij jou omdat de fitting van de lampjes toch niet opeens gewijzigd is, dat is gestandardiseerd toch?
Maar nou weet ik nog niet of het GTT filter gemonteerd kan worden tezamen met de OMP strutbrace?
Onze sponsors