durf bijna met zekerheid te zeggen dat deze beste man jouw lampen niet gaat doen.. zo wel.. ben je een godsvermogen kwijt....
cheers m8...
zou wel super staan ja!!!
Het grote photoshop topic ;)
- minibandit
- Mod virus alert!
Bericht
hopelijk heb je een vaste prijs afgesproken...anders zou het wel eens uit de hand kunnen lopen
en heeft die kerel mierengeduld en veel tijd op overschot
in ieder geval ben ik curieus hoe dit gaat aflopen...

en heeft die kerel mierengeduld en veel tijd op overschot

in ieder geval ben ik curieus hoe dit gaat aflopen...

- minibandit
- Mod virus alert!
Bericht
ideeën genoeg...maar de uitvoering...coendek schreef:lekker clean!! het idee is iig daar!!

Laatst gewijzigd door minibandit op 14 jan 2008, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- minibandit
- Mod virus alert!
Bericht
wie spreekt er van verantwoorden...
het topic is juist idd, de ideetjes ook...maar je bent er nu al zo lang over bezig...

het topic is juist idd, de ideetjes ook...maar je bent er nu al zo lang over bezig...

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tja, moet ik dan ook voor sparen ... En als student in gent kan ik ook mijn geld anders gebruiken. Ik wil ook niets doen waar ik achteraf spijt van krijg, want ik kan niet zomaar 10 keer van mening veranderen eens het gespoten is. Ik wil niemand van last zijn dus pieker ik er gewoon niet meer over op het forum.
- minibandit
- Mod virus alert!
Bericht
maar daarvoor hoef je toch niet zo snel in je ****** gebeten zijn...
forum weet je...jij post en krijgt reactie...niet altijd wat je wil horen...maar dat komt iedereen wel eens tegen
zal de examenstress wel zijn zeker
manmanman...

laat je gepieker toch gewoon de vrije loop
heb je volledig gelijk in !!Fred schreef:Tja, moet ik dan ook voor sparen ... En als student in gent kan ik ook mijn geld anders gebruiken. Ik wil ook niets doen waar ik achteraf spijt van krijg, want ik kan niet zomaar 10 keer van mening veranderen eens het gespoten is. Ik wil niemand van last zijn dus pieker ik er gewoon niet meer over op het forum.
maar daarvoor hoef je toch niet zo snel in je ****** gebeten zijn...

forum weet je...jij post en krijgt reactie...niet altijd wat je wil horen...maar dat komt iedereen wel eens tegen

zal de examenstress wel zijn zeker

manmanman...

laat je gepieker toch gewoon de vrije loop

- maus105
- Bonkey
Bericht
daar is het forum toch juist voor.ik heb ook heel lang nagedacht wat ik nou wilde en ben nog niet 100%tevreden!!en juist door het te bespreken krijg je er soms een betere kijk op.ik zeg dl's eraf
.alles mee spuiten is vet zeker bij zwart
dump al je ideeen hier juist lachen man 

Onze sponsors