1500 per set zou mooi zijn voor een groupbuy en dan transport via container zou de kosten moeten drukken.
Shippen van de VS kost vaak paar honderd euries, dus gaat echt gaan duizend(en) euries kosten om vanuit JP naar NL te versturen.
Getunede (optisch) Mini's topic
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kijkt wel al aan 247800YEN voor een setje in 'Alloy' en 268800YEN voor een setje 'Gunmetal'.
Resp. maakt dat 1860EUR & 2015EUR tegen de huidige koers van de YEN, die gelukkig weer beter staat tov een maand geleden.
Dus das al een aanzienlijk bedrag en dat is dan gewoon de prijs in Japan!
Ik ben aan het proberen om iemand te overhalen die elk jaar een container uit Jappenland naar België haalt, of ie plek heeft voor een setje of 2 maar dan moet ik ook zeker zijn van afname van die velgen, want hoewel ik ze ubervet vind ga ik nu nog geen nieuwe velgen steken
Resp. maakt dat 1860EUR & 2015EUR tegen de huidige koers van de YEN, die gelukkig weer beter staat tov een maand geleden.
Dus das al een aanzienlijk bedrag en dat is dan gewoon de prijs in Japan!
Ik ben aan het proberen om iemand te overhalen die elk jaar een container uit Jappenland naar België haalt, of ie plek heeft voor een setje of 2 maar dan moet ik ook zeker zijn van afname van die velgen, want hoewel ik ze ubervet vind ga ik nu nog geen nieuwe velgen steken

Laatst gewijzigd door GeoBem007 op 24 mar 2009, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- maus105
- Bonkey
Onze sponsors