Believe me

Dat zou heel gek zijn. Want waarom moet dan alle meetapparatuur dan geijkt zijn?ParklaneS schreef:Een agent staat ook met een schatting volledig in z'n recht.
Amenboris_brznjef schreef:man met platte pet heeft altijd gelijk hoe krom sommige situaties ook zijn
MartijnGizmo schreef:Goed verhaal, dit schijnt ook voor rode kentekenplaatschroefjes te gelden.
Waarom zou je remmen als je ook gas geven kanmushrop schreef:![]()
waarom rij je in godsnaam zo debiel hard bij wegwerkzaamheden? Heb je je wel eens gerealiseerd dat daar mensen aan het werk zijn die 's avonds ook weer bij hun gezin aan tafel willen zitten. Om eerlijk te zijn vind ik het echt achterlijk gedrag.
Haha geld niet voor aso'sRaj schreef:Jezus wat een gehaat hier. Alsof je als er op de matrix borden 90 staat ook braaf 90 baat rijden als er verder niets te doen is?
Of je ook in de woonwijk waar 30 is ook telkens 30 rijdt? (in een brede straat)
Nou ben heel eerlijk ik rem ook niet afmarcel700 schreef:Heel begrijpelijk nick als het perongelijk gaat.nikkwaus schreef:ik zeik liever over mensen die te sloom rijden als hard rijden maar licht er ook aan waar.
als het een klein straatje is waar een school licht en die is net uit en je mag er 30 en je vliegt er met 130 langs nou dan mag je gerust klagen wand dat is pas achterlijk!
en tja ik met me 60 te hard waar je 30 mog sorry had dat niet gezien ben er vandaag weer 3 keer langs gerijden intotaal 6 heen en weer terug en ik heb er gewoon de hele tijd 30 gerijden.Laat de rest maar lullen stelletje moraal ridders.
Onze sponsors