Getunede (optisch) Mini's topic
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
@die zwarte Works hierboven die op het cicuitheeft gereden.....
Die heeft volgens mij geen schade, eigenaar is volgens mij erg zuinig op zijn prachtige MINI en heeft gewoon de voorbumper gedemonteerd.... Geen steenslag + betere koeling = win-win situatie
Wel erg stoffig
Die heeft volgens mij geen schade, eigenaar is volgens mij erg zuinig op zijn prachtige MINI en heeft gewoon de voorbumper gedemonteerd.... Geen steenslag + betere koeling = win-win situatie

Wel erg stoffig

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Organisatie wou de piste niet kuisen omdat ze al met tijdsgebrek zaten. In een van zijn laatste runs, in een scherpe rechtse geloof ik, was wat gravel aan de binnenkant. Hij is erover gegaan en gespind, in de grindbak terecht gekomen en zijn voorbumper is gesloopt, samen met zijn Challenge-lip en zijn ruitenwisservloeistofreservoir.
Hij is wel 2e geworden bij de FWD's
Dikke bak van Jason!
Staat in zijn topic.Sven schreef:@die zwarte Works hierboven die op het cicuitheeft gereden.....
Die heeft volgens mij geen schade, eigenaar is volgens mij erg zuinig op zijn prachtige MINI en heeft gewoon de voorbumper gedemonteerd.... Geen steenslag + betere koeling = win-win situatie![]()
Wel erg stoffig
Organisatie wou de piste niet kuisen omdat ze al met tijdsgebrek zaten. In een van zijn laatste runs, in een scherpe rechtse geloof ik, was wat gravel aan de binnenkant. Hij is erover gegaan en gespind, in de grindbak terecht gekomen en zijn voorbumper is gesloopt, samen met zijn Challenge-lip en zijn ruitenwisservloeistofreservoir.
Hij is wel 2e geworden bij de FWD's

Dikke bak van Jason!
- Jordy
- 4 op een rij!
- maus105
- Bonkey
- maus105
- Bonkey
Onze sponsors