Zal wel aan mij liggen, maar de hype van oem saaie wielen te monteren heb ik nooit echt gevolgd ..
Is een hype in de scene. OEM velgen van een ander merk steken. Eerst ging dat met Bentleyvelgen op Audi's en VW's, Lambo velgen zijn gepasseerd, dan Mercedes en de laatste waren LandRovers..RobbeDoes schreef:die velgen zijn niet helemaal mijn ding...
maar voor de rest hele dikke ride![]()
hij heeft btw ook audi velg doppen dingetjes
oke thanks voor de uitleg!GeoBem007 schreef:Is een hype in de scene. OEM velgen van een ander merk steken. Eerst ging dat met Bentleyvelgen op Audi's en VW's, Lambo velgen zijn gepasseerd, dan Mercedes en de laatste waren LandRovers..RobbeDoes schreef:die velgen zijn niet helemaal mijn ding...
maar voor de rest hele dikke ride![]()
hij heeft btw ook audi velg doppen dingetjes
Nu doet Rally iets gelijkaardig bij MINI, OEM Audi A8 Monobloc velgen steken..
Ben geen superfan van de velgen, maar de combi vind ik wel super geslaagd. Ondanks ik al geen grote fan ben van OEM velgen tussen de jaren binnen een merk de mengen..
Hij heeft ook zijn naven & schijven omgeboord tot 5x112!
Die 2e foto is effin' epic en die spiegels zijn idd cool
Naven ook.Fred schreef:Ik heb zijn topic een tijd niet gevolgd, kwamen ook geen updates meer in ... Hij heeft zijn schijven omgeboord? En dan haalt ie er de saaiste velgen uit ...
Fred schreef:2e foto van rally is echt nice! Spiegels vind ik iig geslaagd, de nieuwe velgen niet. Het lijken wel wieldoppen? Heeft em daarvoor die bbs'en weggedaan?.
Zal wel aan mij liggen, maar de hype van oem saaie wielen te monteren heb ik nooit echt gevolgd ..
daar heb je ook gelijk in ...coendek schreef:Fred schreef:2e foto van rally is echt nice! Spiegels vind ik iig geslaagd, de nieuwe velgen niet. Het lijken wel wieldoppen? Heeft em daarvoor die bbs'en weggedaan?.
Dont wanna be an ass maar 9van de 10 bbs rs setjes waren ook ooit OEM wielen hahaha
Onze sponsors