Misschien is dit wat??
Heb ik vanmorgen laten monteren!!!!
http://www.newminiclub.nl/gallery.php?id=8011
Welke velgen?!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Erg blits velgje S-Special! weereens wat anders! Helemaal voor!
Ik heb zelf nu net een prijsaanvraag voor deze Menzarie-500 velgen binnen:

komt het dichts in de buurt bij deze sportmax 001 velgen welke ik initieel wilde:

I'll keep you posted!
iDD
Ik heb zelf nu net een prijsaanvraag voor deze Menzarie-500 velgen binnen:

komt het dichts in de buurt bij deze sportmax 001 velgen welke ik initieel wilde:

I'll keep you posted!
iDD
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ook mijn nieuwe velgen besteld, morgen of maandag krijg ik ze! Nog ff banden op laten leggen en ik ben klaar! Het type velgen zien jullie vanzelf wel 

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eerst wilde ik Dezent V velgen halen, maar origineel MINI heb ik toch een beter gevoel bij.
R99:

Dezent V:
De mijne heb je goed! Ok, ik zeg het maar gewoon. Het worden de R99 velgen zilverkleurig. Ik zat te twijfelen over de antracite versie, maar toch maar niet gedaan, want ik vind het wel erg leuk dat ie glimt als ie gewassen isMaaij schreef:Ik denk iDD 18" en henkietenk 17"

Eerst wilde ik Dezent V velgen halen, maar origineel MINI heb ik toch een beter gevoel bij.
R99:

Dezent V:

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kon ook wel een stuk goedkoper de S-spokes kopen, maar ik wilde toch iets hebben dat je niet teveel op straat zag rijden. Ik ben benieuwd hoe ze staan, ik kon nergens plaatsjes vinden van zilveren R99 onder een Pure Silver.
Ja gewoon bij de dealer. Vier losse velgen en de banden haal ik bij een bandenboer in Huissen. Ik wil geen runflats, dus daarom geen banden van de dealer (die trouwens veel te duur zijn met banden) Het zijn de Dunlops SP 9000 geworden, na goede ervaring bij mijn broer (MiniPoeper)Maaij schreef:Goeie keus henk. Ergvelgen. Beter dan de Dezent. Gewoon bij de dealer?
Die donkere versie zal ook erg mooi bij je MINI staan.
Ik kon ook wel een stuk goedkoper de S-spokes kopen, maar ik wilde toch iets hebben dat je niet teveel op straat zag rijden. Ik ben benieuwd hoe ze staan, ik kon nergens plaatsjes vinden van zilveren R99 onder een Pure Silver.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors