Zij-skirts (incl. aanbieding)
- Eelke
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Maaij: kon die foto niet wat groter?
Als je de img-tags weglaat wordt het gewoon een link, en de meeste browsers zijn inmiddels wel zo intelligent dat ze de foto dan aanpassen aan het scherm. Nu wordt alleen maar de forum-pagina opgerekt.

Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Over de bezorging van de sideskirts even het volgende:
Er zijn WEL bezorgkosten aan verbonden. Het idee is om één van ons naar Duitsland te laten rijden om daar de hele bestelling van NewMINIclubbers op te halen.
Montage: zelf doen (Maaij heeft o.a. zijn hulp aangeboden) of bij de dealer laten doen (83,50 Euro om het in Duitsland te laten doen.
Wij willen het in ieder geval zelf gaan monteren.
Bestellen kan tot aanstaande dinsdag 28.02.2006
Ja, de bevestigingsmaterialen zitten erbij.Fastbunny schreef:Je besteld de sideskirts in de kleur, je rekent 350€ af. En dan ben je klaar? Ik las dit in dit topic:
Quote:
Een aantal mensen hadden ook last van kleurverschil. Allemaal blauw volgens mij (moeilijke kleur)? Deze had de dealer gratis zelf overgespoten. Of deze dealer dit ook zal doen weet ik niet? Moeten jullie maar eens navragen. De grill en clipjes zitten er standaard niet bij. Deze moeten er appart bijbesteld worden (ongeveer 8 euro voor de clipjes en 7 euro voor de grill)
Zitten die er wel of niet bij?
Das een goede. Ik heb geen idee eigenlijk. Vanmiddag gaat Yvon naar de dealer. Ze wil het vast wel even vragen.Fastbunny schreef:En wat kost het om nieuwe deurinlegstickers of hoe die dingen ook mogen heten?
Gewoon bestellen in het Engels. Die taal gebruik ik daar ook.Fastbunny schreef:Hoe moet ik het bestellen als je niet goed bent in duits
Over de bezorging van de sideskirts even het volgende:
Er zijn WEL bezorgkosten aan verbonden. Het idee is om één van ons naar Duitsland te laten rijden om daar de hele bestelling van NewMINIclubbers op te halen.
Montage: zelf doen (Maaij heeft o.a. zijn hulp aangeboden) of bij de dealer laten doen (83,50 Euro om het in Duitsland te laten doen.
Wij willen het in ieder geval zelf gaan monteren.
Bestellen kan tot aanstaande dinsdag 28.02.2006
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Ik wil zeker wel helpen met het monteren van de skirts. Heb het op mijn MINI ook zelf gedaan. Is niet echt moeilijk.
Hou wel rekening dat de skirts in 2 grote dozen zitten. Een grote auto is een must
Ik zal thuis even de afmeting van de doos opmeten.
Hou wel rekening dat de skirts in 2 grote dozen zitten. Een grote auto is een must

- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Eerder in dit topic is er geopperd om ze op te halen om zo op de verzendkosen te besparen, gaat dit nog door of moeten ze gewoon worden verzonden? Voor het monteren, passen de dozen wel in een MINI anders is het lastig om naar Maaij te rijden om het te monteren 

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
(we gaan ze dan niet met de MINI ophalen) ;-)
We gaan verzendkosten uitsparen. Eén van ons gaat even op en naar naar Düsseldorf op en neer. Je kunt het dus bij Timmermanns laten afleveren.FastBunny schreef:Eerder in dit topic is er geopperd om ze op te halen om zo op de verzendkosen te besparen, gaat dit nog door of moeten ze gewoon worden verzonden? Voor het monteren, passen de dozen wel in een MINI anders is het lastig om naar Maaij te rijden om het te monteren
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Okay dank je wel, heb net een het contactformuliertje ingevuld en wacht nu in spanning af op de gegevensArjan schreef:We gaan verzendkosten uitsparen. Eén van ons gaat even op en naar naar Düsseldorf op en neer. Je kunt het dus bij Timmermanns laten afleveren.FastBunny schreef:Eerder in dit topic is er geopperd om ze op te halen om zo op de verzendkosen te besparen, gaat dit nog door of moeten ze gewoon worden verzonden? Voor het monteren, passen de dozen wel in een MINI anders is het lastig om naar Maaij te rijden om het te monteren

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inmiddels aan je/jullie verzonden. Morgen bestellen kan ook nog.Fastbunny schreef:Okay dank je wel, heb net een het contactformuliertje ingevuld en wacht nu in spanning af op de gegevens
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zijn er een aantal die de gebruik hebben gemaakt van de aero- sideskirt aanbieding, maar het merendeel zit zonder "S".
Dus wie o wie helpt Paul en Ida de winter door met mooie "S" sideskirts?(of is het nu al lente?)
Dus wie o wie helpt Paul en Ida de winter door met mooie "S" sideskirts?(of is het nu al lente?)
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb ze, volgende week krijg ik ze! 
Idd van iemand die z'n standaard Cooper S sideskirts verwisselt voor aeroskirts, ze zijn bovendien ook nog eens gloedje nieuw.
Mijn huidige zijn beschadigd, dus vindt ook dat ik eerder aan de beurt ben. Met mijn idee op het forum gaan hè Ida!

Idd van iemand die z'n standaard Cooper S sideskirts verwisselt voor aeroskirts, ze zijn bovendien ook nog eens gloedje nieuw.
Mijn huidige zijn beschadigd, dus vindt ook dat ik eerder aan de beurt ben. Met mijn idee op het forum gaan hè Ida!

Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 16 mar 2006, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors