ik kan ook nieuwe bestellen?
Misschien dat die toevallig wat dunner zijn?
Aerokit (Montage)
- JCW_Werk
- Be Mini
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nieuwe kopen van de dealer helpt niet want die heeft hetzelfde euvel, had ik ook. Gewoon wat uitdremelen (of branden) zodat er genoeg ruimte onstaat om ze te monteren. De reflectoren blijven toch wel op hun plaats zitten aangezien ze precies in het vakje in de bumper passen.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vooraan op de stadslichten aansluiten, gewoon erbij klikken met de clipjes waarvan wat berichten eerder een foto staat.
Achter op de achterlichten, op punten twee en zes bijklikken (nummers staan op de stekker). Onder de achterlichten zit een rubber waar je de draad doorheen kan voeren naar de bumper toe.
Maakt niet uit wat de plus en min is, als je LEDs hebt en ze werken niet moet je ze gewoon in de fitting omdraaien.
Achter op de achterlichten, op punten twee en zes bijklikken (nummers staan op de stekker). Onder de achterlichten zit een rubber waar je de draad doorheen kan voeren naar de bumper toe.
Maakt niet uit wat de plus en min is, als je LEDs hebt en ze werken niet moet je ze gewoon in de fitting omdraaien.
- S-Special
- 4 op een rij!
Bericht
Oke zo zou het wel moeten lukken!!!! ThankssssBerthil schreef:Vooraan op de stadslichten aansluiten, gewoon erbij klikken met de clipjes waarvan wat berichten eerder een foto staat.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb de extra beugel binnen die er bij de aerokit achterbumper op moet, maar ik zie zo niet waar? Wel de beugel die aan de auto zit schuin boven de uitlaat, maar waar wordt de beugel aan de bumper bevestigd? Of moet het achteruitrijlicht er even uit en zit daar een bevestigingspunt onder?
- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Tja, ik heb ook nergens op die achterbumper een bevestigings-oog of zoiets dergelijks gezien. Ik heb zelf een gaatje in de bumper geboord op een plekje onderaan, dat niet in het licht valt. Met een dik plat stuk staaldraad die mn pa toevallig had liggen, heb ik de bumper zo vast gezet met een paar schroeven. Moest wel zelf improviseren, want ik dacht dat er geen officiele bevestigings beugel was... En nu blijkt dus van wel, maar dan is er nergens om hem te bevestigen...
Ach ja, jij hebt al zoveel gaatjes in je bumper geboord, er kunnen er vast nog wel een paar bij!

Ach ja, jij hebt al zoveel gaatjes in je bumper geboord, er kunnen er vast nog wel een paar bij!

- S-Special
- 4 op een rij!
Bericht
Heb vandaag mijn Aero achter bumper gemonteerd en inderdaad ben ik ook het probleem tegen gekomen dat je de bumper in het midden niet meer kan vast zetten!!!
Hoe hebben jullie dit probleem opgelost en hebben jullie hier misschien ook foto's van??????
Hoe hebben jullie dit probleem opgelost en hebben jullie hier misschien ook foto's van??????