Het grote photoshop topic ;)
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Wie kan de Rota's Subzero incl banden van de foto van Jbcola hierboven, in mijn foto plakken maar dan in het wit aub. Thx

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lijkt net echt?
Wow, mooi gemaakt man...?Fred schreef:
![]()
Staat dik zo man

Lijkt net echt?

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- stanleyh
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- stanleyh
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Zit nu op het werk
Wil je me even mailen dan denk ik er vanavond aan om thuis even te kijken
[email protected]
Ja thuis wel ergens :-)Jurgen schreef:Heb je die ook in hogere reso?
Zit nu op het werk
Wil je me even mailen dan denk ik er vanavond aan om thuis even te kijken

[email protected]

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Alllloooow
Zou iemand mis als hij tijd heeft(en zin natuurlijk) Gun metal strepen op mijn mini kunnen shoppen?(msi met zwart lijntje er naast
)
Ook graag de spiegelkappen in Gun metal
Ik denk zelf zoals een van de topfoto's hierboven de linkse donker blauwe.
Mis als het niet te veel moeite is 1tje met Gun metal kleur koplamp ringen en 1tje zonder.
Ik zit nog te twijfelen wat ik wil gaan doen ik hou van clean maar ik mis nog iets aan mijn voorkant.
Of misschien weten jullie nog iets moois? Ales is welkom! Voor mooie ideetjes Karma +
Hoog resolutie foto van de PS:

Ik ben zelf helemaal geen photoshop fanaat! Ik heb het wel eens geprobeerd en dan krijg ik meer zo'n sign fiction auto
Alvast hartstikke bedankt ik zou er echt blij mee zijn!! En het verdiend extra karma natuurlijk!
Danku

Alllloooow
Zou iemand mis als hij tijd heeft(en zin natuurlijk) Gun metal strepen op mijn mini kunnen shoppen?(msi met zwart lijntje er naast

Ook graag de spiegelkappen in Gun metal

Ik denk zelf zoals een van de topfoto's hierboven de linkse donker blauwe.
Mis als het niet te veel moeite is 1tje met Gun metal kleur koplamp ringen en 1tje zonder.
Ik zit nog te twijfelen wat ik wil gaan doen ik hou van clean maar ik mis nog iets aan mijn voorkant.
Of misschien weten jullie nog iets moois? Ales is welkom! Voor mooie ideetjes Karma +

Hoog resolutie foto van de PS:

Ik ben zelf helemaal geen photoshop fanaat! Ik heb het wel eens geprobeerd en dan krijg ik meer zo'n sign fiction auto

Alvast hartstikke bedankt ik zou er echt blij mee zijn!! En het verdiend extra karma natuurlijk!
Danku
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre op 16 feb 2009, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors