Zou iemand eens wat velgen onder mijn auto willen shoppen? Ik ben op zoek naar wat frisse ideeën. 18" en open, maar wel goed genoeg voor circuit gebruik. Geen OEM velgen.
Ik zou graag gebruik willen maken van iemands photoshop skills om een knoop door te hakken. Ik wil binnenkort vipers laten plakken op mijn mini maar ik ben er nog niet uit hoe ze eruit moeten gaan zien.
Ik denk wel dat ik het model wil dat Getzz ook op zijn mini heeft zitten (zie onderstaande foto's) maar ik weet nog niet welke kleur en of ik ze ook helemaal over het dak wil laten lopen.
Ik heb zelf twee opties (maar jullie ideeën zijn ook welkom):
- Vipers alla Getzz style kleur GEEL
- Vipers alla Getzz style kleur MATZWART
Zou iemand mij kunnen helpen en iets willen maken?
Hieronder foto's maar als er andere nodig zijn kan ik die maken.
Jullie nog iets in te brengen? Ik ben net door 50 pagina's gestylede MINI's gescrolled, maar ik kom gewoon niet tegen wat me echt in het oog springt. Mijn eigen velgen blijf ik mooi vinden, maar ze zijn zo dicht
Dat probleem heb ik dus ook. Het is allemaal zo hetzelfde! grrrr.
mooie velgen trouwens thanks, maar ik probeer in mijn achterhoofd ook iets te vinden waar weinig onbereikbaar vuil in kan gaan zitten! haha. Bij mijn huidige velgen zitten van die hoekjes waar het teer zich opbouwt en er bijna niet weg te krijgen is.
je kan met paint ook best wel een beetje shoppen.
photoshop harry is lekker bezig geweest .
maar doordat de foto zo klein is geladen hier lijkt het nog best wel wat
mylittlefly wilde clubman velgen onder zijn fiets,maar ik vind die velgen ook mooi lekker robuust.
had dus effe voor de lol die dingen onder de mijne geshopt met paint
(dit betekend dus niet dat er geen keskins onder komen )
misschien leuk wintersetje