Hallo mensen,
Inmiddels zie ik qua stadslichtlampjes de bomen door het bos niet meer.
Gisteravond stond ik weer eens voor mijn auto en ik vond die stadslichtjes zo ontzettend geel tegenover mn xenon's.
Misschien kunnen we in dit topic de verschillende soorten ff op een rij zetten en bespreken welke goed zijn en welke niet.
Ik zoek namelijk iets dat mooi matched met xenon en niet te geel of te blauw is. Ook wil ik dat de lampjes een aardige hoeveelheid licht af geven. Hieronder vast een aanzetje van wat ik weet. Hopelijk kunnen/willen jullie het aanvullen.
Groeten,
PP
Ik heb geprobeerd:
Standaard:
Hoeveelheid licht = Goed
Kleur = Veel te geel
Andere nadelen = Geen
Philips blue vision
Hoeveelheid licht = Erg goed
Kleur = Matched aardig met xenon
Andere nadelen = Als ze uit staan zie je zo'n lelijk blauw lampje zitten ( stoort mij enorm)
Het stadslichtenlampjes topic
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gewoon de witste ledjes nemen (pure white wordt dat volgens mij genoemd) en een paar weerstandjes er tussen.
Van dichtbij kan het dan soms nog iets te blauw lijken... Daar ontkom je niet aan.
Sinds ik de weerstanden er tussen heb zitten (PIAA) blijven de leds het ook perfect doen en gloeien ze niet meer na en flikkeren ook niet met starten.
Van dichtbij kan het dan soms nog iets te blauw lijken... Daar ontkom je niet aan.
Sinds ik de weerstanden er tussen heb zitten (PIAA) blijven de leds het ook perfect doen en gloeien ze niet meer na en flikkeren ook niet met starten.
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
PIAA Leds
Kleur = xenon 8000K moet je de blauwerige versie nemen (vrijwel
hetzelfde dan)
6000K moet je de witte nemen (ietsie blauwig qua schijn)
Andere nadelen = Als ze uit zie je niks zitten (al blijven ze even branden
nadat je alles uit hebt gezet)
Kleur = xenon 8000K moet je de blauwerige versie nemen (vrijwel
hetzelfde dan)
6000K moet je de witte nemen (ietsie blauwig qua schijn)
Andere nadelen = Als ze uit zie je niks zitten (al blijven ze even branden
nadat je alles uit hebt gezet)
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
LED White W5W stadlichtjes;
Hoe ze eruit zien als ze uit zijn:

Hoe ze ffies branden als je de auto op slot hebt gedaan oid:

Stadslicht aan:

Mini forum gebruiker Minichael heeft deze voor me geregeld
Hoe ze eruit zien als ze uit zijn:

Hoe ze ffies branden als je de auto op slot hebt gedaan oid:

Stadslicht aan:

Mini forum gebruiker Minichael heeft deze voor me geregeld

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ow te gek, ga ik die leds ook eens proberen!!! Hoe zit dat met dat nabranden. Je moet zeker een draadje doorknippen ergens en er dan een weerstand tussen zetten niet?? Ik ga wel ff op zoek naar dealers van PIAA.
Kan ook natuurlijk ff die groupbuy bekijken
.
Gr,
PP
ps mensen met andere ideeen voor de volledigheid van dit topic!!
Kan ook natuurlijk ff die groupbuy bekijken

Gr,
PP
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
En ze verbruiken niks dus je accu zal niet leeg lopen
Nee joh, dat nabranden is cool!PPCS schreef:Ow te gek, ga ik die leds ook eens proberen!!! Hoe zit dat met dat nabranden. Je moet zeker een draadje doorknippen ergens en er dan een weerstand tussen zetten niet?? Ik ga wel ff op zoek naar dealers van PIAA.
Kan ook natuurlijk ff die groupbuy bekijken.
Gr,
PP
En ze verbruiken niks dus je accu zal niet leeg lopen

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Goed topic idd!!
Tijd geleden ook de leds gekocht maar ze doen het bij mij niet. Ik heb ze er maar in laten zitten omdat geen stadslicht er
mooier uitzag dan het gele licht.
Maar waar haal je die weerstanden dan vandaan om ze te laten werken? en waar monteer je ze?
Tijd geleden ook de leds gekocht maar ze doen het bij mij niet. Ik heb ze er maar in laten zitten omdat geen stadslicht er
mooier uitzag dan het gele licht.
Maar waar haal je die weerstanden dan vandaan om ze te laten werken? en waar monteer je ze?
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Als je niet wilt dat ze nog ff nabranden moet er inderdaad een weerstandje tussen.
Maarten (MaVaEe) weet wel welke, staat ergens in een topic . . .
Bij een R53 gloeien ze nog even na, bij de R50 knipperen ze de continu (minuutje gloeien, minuutje uit, etc.) als het contact uit staat. Is ook met een weerstandje op te lossen, maar ik vind het best.
AutoStyle-ledje (ook white) is voor de APK te blauw. Afhankelijk van de keurmeester of hij het afkeurt. Bij onze MINI wel dus .
Simpel op te lossen door lampjes te verwisselen (duurt 1 minuutje).
PIAA lijkt veel witter, dus wsl geen probleem. Is wel iets duurder volgens mij.
Maarten (MaVaEe) weet wel welke, staat ergens in een topic . . .
Bij een R53 gloeien ze nog even na, bij de R50 knipperen ze de continu (minuutje gloeien, minuutje uit, etc.) als het contact uit staat. Is ook met een weerstandje op te lossen, maar ik vind het best.
AutoStyle-ledje (ook white) is voor de APK te blauw. Afhankelijk van de keurmeester of hij het afkeurt. Bij onze MINI wel dus .

PIAA lijkt veel witter, dus wsl geen probleem. Is wel iets duurder volgens mij.
- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Topic gevonden:
Zelf weerstandje plaatsen
Ook nog gevonden:
PIAA LED inclusief weerstand
Niet schrikken van de prijs . . .
Groetjes, Ron
Zelf weerstandje plaatsen
Ook nog gevonden:
PIAA LED inclusief weerstand
Niet schrikken van de prijs . . .
Groetjes, Ron
- Black_Devil
- Mod virus alert!
Bericht
Hoi hoi,
Afgelopen weekend heb ik ook de witte PIAA erin gezet,het staat echt heel erg mooi bij mijn xenon..ze kosten hier 29euro..
Ik vroeg ook gelijk naar iets wittere H11 lampen voor de mistlampen aan de voorkant,deze hadden ze niet meer op vooraad dus dat komt nog wel.
Groetjes Dante
Afgelopen weekend heb ik ook de witte PIAA erin gezet,het staat echt heel erg mooi bij mijn xenon..ze kosten hier 29euro..
Ik vroeg ook gelijk naar iets wittere H11 lampen voor de mistlampen aan de voorkant,deze hadden ze niet meer op vooraad dus dat komt nog wel.
Groetjes Dante
Onze sponsors